اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیری خبر داد

فنی و حرفه‌ای کرمانشاه و دانشگاه آزاد روانسر تفاهم‌نامه آموزشی امضا کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از انعقاد قرارداد آموزشی این اداره کل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد روانسر خبر داد.

فنی و حرفه‌ای کرمانشاه و دانشگاه آزاد روانسر تفاهم‌نامه آموزشی امضا کردند

فرشید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به این مطلب که از ابتدای سال‌جاری تاکنون این اداره کل در قالب سه قرارداد آموزشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد روانسر، آموزش‌های فنی و مهارتی موردنیاز دانشجویان را ارائه نموده است، گفت: قطعا فراگیری مهارت‌های شغلی روزآمد، بسترهای مناسب ایجاد اشتغال پایدار را فراهم می‌آورد.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقاء سطح مهارت و دانش کار و فناوری دانشجویان در مسیر تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد به عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر کشور اذعان داشت: این اداره کل آمادگی دارد براساس نیازسنجی بازار کار، آموزش‌های فنی و مهارتی لازم را به دانشگاه‌های سطح استان ارائه نماید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: براساس این قرارداد آموزشی 6 هزار و 690 نفرساعت آموزش به تعداد 446 نفر دانشجو در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان روانسر ارائه می‌شود.

امیری به برخی از حرفه‌های آموزشی نظیر آزمایشگاه‌های کنترل صنعتی، الکترونیک صنعتی، ماشین، سیم‌پیچی، مدارهای الکتریکی، دیجیتال، سیستم‌های مخابراتی و غیره اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های اتومکانیک و برق مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان روانسر در قالب این قرداد 21 حرفه آموزشی را به مدت 315 ساعت به دانشجویان دانشگاه آزاد واحد روانسر ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول