اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد:

15 کشور خواستار تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 15 کشور جهان درخواست تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران را در کشور خود دارند.

15 کشور خواستار تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی هستند

حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: در سال جاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی مجوز یک هزار و 500 رشته محل را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کردند.

وی افزود: رویکرد این دانشگاه یک حرکت عظیم در مسائل آموزشی، پژوهشی و عمرانی است که حتی در عرصه بین‌المللی در کشورهای لبنان، امارات، بلاروس، افغانستان و انگلستان پایگاه و شعبه دارد.

ملک‌محمدی بیان داشت: اخیرا ً 15 کشور جهان درخواست تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران را در کشور خود دارند و این مسئله توسط مسئولان امور بین‌الملل این دانشگاه و وزارت امور خارجه در حال بررسی برای تصمیم‌گیری است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، مرکزی دانشگاهی با ویژگی مردمی و اسلامی است و آینده درخشان دارد، ابراز داشت: این دانشگاه بزرگترین مرکز دانشگاهی جهان است.

 معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در هیچ دانشگاهی در کره زمین یک میلیون و 700 هزار دانشجو، 50 هزار عضو هیئت علمی و 40 هزار کارمند حضور ندارد و در حال حاضر یک خیزش و جهش در مسائل آموزشی و عمرانی در دانشگاه آزاد آغاز شده است.

ملک‌محمدی عنوان کرد: این دانشگاه در اقتصاد مقاومتی هم الگو است، زیرا از امکانات دولتی و بودجه‌های دولت کمتر استفاده می‌کند، اما حجم عظیم فرصت‌های شغلی و توسعه آموزش عالی را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/80015/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول