اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال

صبا بدون تماشاگر از هلال احمر پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم بدون حضور تماشاگرانش در دیدار خانگی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم هلال احمر آذربایجان شرقی می‌رود.

صبا بدون تماشاگر از هلال احمر پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت از چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با انجام شش مسابقه از هفته دوازدهم پیگیری می‌شود و ممکن است قهرمان لیگ برتر امروز مشخص شود.

در بین شش دیداری که قرار است امروز به صورت همزمان به انجام برسد، دو مسابقه از سایر بازی‌ها حساسیت بیشتری دارد، یکی جدال تیم‌های صبای قم و هلال احمر آذربایجان شرقی و دیگری بازی تیم‌های شهید منصوری قرچک و صنایع گیتی پسند اصفهان است.

از ساعت 16 و به صورت همزمان تیم فوتسال صبای قم صدرنشین حال حاضر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال در دیداری حساس در خانه و البته بدون حضور تماشاگران قمی برابر تیم فوتسال هلال احمر آذربایجان شرقی قرار می‌گیرد.

در همین ساعت و به صورت همزمان تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان جدی‌ترین تعقیب کننده صبای قم در دیداری خانگی در سالن پیروزی اصفهان و البته در حضور تماشاگران اصفهانی مقابل رقیب سرسخت خود یعنی تیم شهید منصوری قرچک صف‌آرایی خواهد کرد.

قرچکی‌ها دل خوشی از رقیب اصفهانی ندارند و حتی سرمربی آنها یعنی رضا لک علی‌آبادی اعلام کرده است که تیمش را با تمام توان به مصاف تیم صنایع گیتی پسند اصفهان خواهد فرستاد چرا که سوم شدن در لیگ برتر برای تیم منصوری قرچک اهمیت زیادی دارد.

از سوی دیگر فوتسالیست‌های صبای قم با توجه به تغییر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بازگشت سه امتیاز دیدار هفته بیست و سوم با حفاری اهواز به جمع امتیازات و اندوخته‌های صبا، با روحیه‌ای مضاعف برابر تیم هلال احمر آذربایجان شرقی قرار می‌گیرند.

بازی صبا برابر هلال احمر آذربایجان شرقی در حالی امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که این بازی به دلیل جریمه صبا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قمی برگزار خواهد شد.

پس از اتفاقات بازی صبا با حفاری اهواز کمیته انضباطی بعد از تجدید نظر در نتیجه بازی که سرانجام به سود صبا اعلام شد، از سایر مواضع خود کوتاه نیامد و محرومیت سرمربی صبا و تیم صبا از بازی بدون تماشاگر را نبخشید.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول