اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خبر داد

تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های پیام نور آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه‌ پیام نور آذربایجان غربی گفت: آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های پیام‌نور آذربایجان غربی و پروژه‌های به اتمام رسیده تجهیز می‌شود.

تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های پیام نور آذربایجان غربی

علی ظهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این دانشگاه مشابه سال گذشته تا پایان 9 ماه سال جاری حدود 20 درصد افزایش اعتبار داشته است که در زمینه‌های مختلف اعم از پروژه‌های عمرانی، تجهیز ساختمان‌ها، آزمایشگاه‌ها و ... هزینه می‌شود تا دانشجویان به فضا و امکانات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: با وجود نداشتن تفاهم‌نامه عمران و تملک، از محل اختصاص کمک به عمران اغلب پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان رسیده است و پروژه‌های باقی‌مانده نیز امیدوار هستیم تا پایان شش ماه نخست سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گرفته و توسط خانواده بزرگ دانشگاه پیام ‌نور آذربایجان غربی مورد استفاده قرار بگیرند.

ظهری به تجهیز دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: برای تجهیز ساختمان‌های به اتمام رسیده و آزمایشگاه‌‌ها مبالغی جذب شده است که از این میزان 80 میلیون ریال برای شهرستان خوی، 70 میلیون ریال برای نقده، 70 میلیون ریال برای مهاباد، 30 میلیون ریال برای ارومیه تخصیص اعتبار شده است تا امکانات مورد نیاز در این مراکز فراهم شود.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی به تامین امکانات سخت‌افزاری دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در سال جاری طبق مصوبه‌ای برای مراکز و واحدها تعداد 50 دستگاه رایانه خریداری شده است که در  شرف تحویل به مراکز مذکور هستند همچنین 5 میلیارد ریال تجهیزات و دستگاه‌های کپی برای مراکز خریداری شده است.

وی به تجهیز کتابخانه مرکز ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: مبلغ 150 میلیون ریال برای خرید تجهیزات کتابخانه مرکز ارومیه اختصاص داده شده است. 

ظهری با اظهار به اینکه برای تامین امکانات مورد نیاز دانشجویان و اساتید به طور مستمر تلاش می‌شود، خاطرنشان کرد: جوانان به ویژه قشر تحصیل کرده و فرهیخته جامعه سرمایه هر کشوری قلمداد می‌شوند که برای پرورش توانایی‌ها و استعدادهای آنها باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا پرورش یافته و ایران اسلامی را در همه زمینه‌های علمی، صنعتی و اقتصادی به اوج برسانند.

انتهای پیام/61002/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول