اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

آمادگی راهداران آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: راهداران آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح ویژه نوروز آمادگی کامل دارند.

آمادگی راهداران آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نوروزی

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح ویژه نوروز برای راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی در حال اجرا است که بر این اساس راهداران نیز در طرح ویژه نوروز شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در قالب اجرای این طرح راهداران نیز در ایم نوروز در جاده‌ها حضور خواهند داست، تصریح کرد: 69 گروه راهداری در ایام نوروز در آذربایجان‌غربی آمادگی کامل برای اقدامات راهداری را دارند.

محبت‌خواه با بیان اینکه این گروه‌های راهداری شامل 630 نفر راهدار هستند، ادامه داد: اجرای این طرح در امتداد طرح ویژه زمستان است.

وی با بیان اینکه این راهداران در تمام جاده‌های آذربایجان‌غربی حضور خواهند داشت، افزود: راه‌های روستایی، راه اصلی و راه‌های فرعی محل مأموریت این راهداران هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه امکان بارش برف در این استان در ایام نوروز وجود دارد.

محبت‌خواه با بیان اینکه این استان دارای 29 راهدارخانه است، ابراز داشت: تمام راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی به وسایل مورد نیاز تجهیز و ماشین‌آلات مورد نیاز راهداران نیز تأمین شده است.

انتهای پیام/61001/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول