اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی دریابانی استان بوشهر خبر داد

کشف بیش از 544 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرماندهی دریابانی استان بوشهر گفت: ماموران دریابانی استان بوشهر در 11 ماهه گذشته 544 میلیارد و 200 میلیون ریال کالای قاچاق و ممنوع در سطح استان بوشهر کشف کردند.

کشف بیش از 544 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

قلندر لشکری امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: طی این مدت ماموران این فرماندهی با انجام بیش از 5 هزار و 800 ساعت گشت زنی دریایی، خودرویی، موتوری و پیاده موفق به کشف، یک هزار و 88 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی  با اشاره به کشف یک میلیون و 78 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 32 میلیارد و 340 میلیون ریال در آب‎های استان بوشهر افزود: در این مدت 26 هزار و590 کیلوگرم پودر و پنج میلیون و 900 هزار عدد قرص نیروزا کشف شد.

لشکری تصریح کرد:32هزار و 770دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، 250هزار دستگاه انواع وسایل الکتریکی و برقی و سه میلیون و 200 هزار نخ سیگار از دیگر کالاهای کشف شده در مدت یاد شده به شمار می‏رود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ادامه داد: همچنین 72 هزار کیلوگرم برنج، 11هزار کیلوگرم چای ،شش میلیون و 73 هزار عدد انواع مواد محترقه، 458هزار قلم انواع لوازم آرایشی،بهداشتی و پزشکی و ... از دیگر کشفیات این فرماندهی طی 11 ماهه گذشته بود.

لشکری  با اشاره به توقیف  15 فروند شناور متجاوز مرزی حامل 68 تبعه بیگانه اظهار داشت: دریابانان در این مدت موفق به توقیف 410 فروند شناور متخلف و دستگیری، هزار و 610 قاچاقچی شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت ده‎ها باند فعال در امر قاچاق سوخت، کالا و ارز نیز در سطح استان شناسایی و منهدم شد.

لشکری از دیگر وظایف ماموران دریابانی را ثبت ورود و خروج شناوران و ملوانان از مرز دریایی، جلوگیری از صید غیر مجاز و صدور دفترچه مرزی عنوان کرد.

انتهای پیام/60007/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول