اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

«انتخابات آزاد» توطئه دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: بحث انتخابات آزاد و نظارت بین‌المللی، توطئه و برنامه ریزی دشمن است.

«انتخابات آزاد» توطئه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، گل محمد بامری صبح امروز در همایش توجیهی ـ آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران استان‌های کرمان و هرمزگان با مؤثر دانستن برگزاری دوره‌های آموزشی اظهار داشت: امام راحل با مبانی حکومت اسلامی بر کشور انتخاب سرنوشت را به خود مردم واگذار کرد و مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم در انتخابات مجلس، شوراها، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان دخالت دارند.

وی افزود: اینکه بعضی‌ها بحث انتخابات آزاد و نظارت بین‌المللی را مطرح می‌کنند، آیا در انتخابات نبوده و انتخابات برگزار نکرده‌اند.

بامری تصریح کرد: این بحث‌های دشمن است که به دنبال توطئه‌ها و برنامه‌ریزی است و ما باید با حضور حداکثری مردم را با جدیت و تلاش فراهم کنیم، امانت‌داری مهم است و باید در انتخابات عدالت‌محور و امانت‌دار باشیم.

معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: همکاران در مرکز کشور برگزاری کارگاه‌های آموزشی مجریان انتخابات را برگزار کنند، اعتبارات نیز باید به موقع پرداخت شود به روزهای پایانی موکول نشود تا بتوانیم در جای درست استفاده کنیم.

وی گفت: با توجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با توجه به وجهه ملی و محلی، باید مسئولان کشور برنامه‌ریزی بهتر و جدیت بیشتری برای برگزاری موفق انتخابات داشته باشند.

بامری بیان کرد: مردم ما در 22 بهمن نشان دادند که انقلاب اسلامی جزو اعتقادات آنهاست و تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی بر آن‌ها اثر نگذاشته و حمایت خود از انقلاب را در 22 بهمن نشان دادند.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول