اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

اهتمام دستگاه‌ها و نهادها به برگزاری باشکوه جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: استاندار قم تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها باید برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری در قم اهتمام لازم را داشته باشند.

اهتمام دستگاه‌ها و نهادها به برگزاری باشکوه جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در مجمع هماهنگی دفاتر و مراکز خیریه استان قم با اشاره به فعالیت چندین ساله این مجمع در استان اظهار کرد: این نهاد از بدو تاسیس توانسته است نقش مهمی را در زمینه انسجام و سازماندهی به نهادهای خیریه استان و ایجاد هم افزایی مناسب در بین مجموعه‌های فعال در این حوزه داشته باشد.

وی با قدردانی از تلاش خیرین و نیکوکاران استان، فعالیت‌های این نهاد را در زمره ارزشی‌ترین و خالصانه‌ترین فعالیت‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: این مجمع به عنوان نهاد مورد اعتماد عموم مردم خدمات قابل قبولی را در زمینه سازماندهی فعالیت‌های این حوزه داشته است.

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن جشن احسان و نیکوکاری این جشن را روز تقسیم خوبی‌ها و علاقه‌ها بین یکدیگر دانست و گفت: مردم نوع‌دوست استان قم با مشارکت پر رنگ در این جشن بزرگ بخشی از نیازهای افراد محروم را برطرف خواهند کرد.

پیریایی با بیان اینکه مردم قم همواره در امور خیر و انفاق جزء پیشگامان هستند بر لزوم همکاری دستگاه‌های استان به ویژه صدا و سیما در کمک به برپایی هر چه باشکوه‌تر این جشن در قم تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول