اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته امور تربیتی صورت گرفت

تجلیل از 170 مربی پرورشی آموزش و پرورش در تویسرکان

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته امور تربیتی 170 نفر از مربیان پرورشی آموزش و پرورش تویسرکان تجلیل شدند.

تجلیل از 170 مربی پرورشی آموزش و پرورش در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز از 170 نفر از مربیان پرورشی تویسرکان با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در سالن دفتر امام جمعه تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از نوآوری‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش وافر و مستمر شهیدان رجایی و باهنر، تشکیل و گسترش نهاد مقدس امور تربیتی در سطح مدارس کشور بود.

علی بیات با بیان اینکه تربیت درست کودکان و نوجوانان در سنین پایه سلامت و پیشرفت آینده کشور را تضمین می‌کند، افزود: مربیان امور تربیتی در هدف‌گذاری دانش‌آموزان برای آینده هدفمند و پیشبرد اهداف فردی و اجتماعی آنها در مدارس نقش‌آفرینی بی‌بدیلی دارند.

وی با اشاره به اینکه نهادینه ‌شدن فرهنگ‌ دینی و ارتقای بصیرت نسل جوان را لازمه بنیان‌گذاری هنجارها در جامعه است، اظهار داشت: علم‌آموزی همراه با بصیرت دینی راهکاری اصولی و مهم در شناسایی جنگ اعتقادی و فکری دشمن علیه ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان ایجاد انگیزه را لزوم پویایی تفکر و اندیشه رشد و شکوفایی نبوغ خلاق دانست و ابراز داشت: در صورتی که انگیزه آغاز برای هدفی قوی باشد گام‌ها برای دستیابی به آرمان و هدف تعریف شده استوارتر برداشته خواهد شد مربیان در این راستا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تسخیر افکار کودک و نوجوان ما امروز در رأس طرح ناتوی فرهنگی استکبار است، افزود: تربیت و پرورش هنگامی که با دین مبین اسلام همراه باشد همانند سدی پولادین در برابر برنامه‌های نرم دشمن است.

بیات آموزش درست و کارشناسانه راه‌ها و شیوه‌های تربیتی را یکی از فاکتورهای ضروری در هدایت تفکر دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: به روز بودن آگاهی و بینش مربیان در عرصه فعالیتی، شناخت روحیات و مطالبات خاص و متناسب سن دانش‌آموزان در عملکرد موفق، مربیان را یاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف تشکیل نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش، پاسداری و صیانت از مرزهای اعتقادی و حفاظت از ارز‌ش‌های انقلاب است.

بیات افزود: تأثیرپذیری دانش‌آموزان از آموزش‌های داده شده از سوی مربیان نتیجه تلاش و همت مربیان امور تربیتی است که این مهم در شهرستان بر همگان کاملاً مشهود است.

وی هماهنگی والدین را با مربیان در تربیت اسلامی کودک و نوجوان را حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: برنامه‌ریزی درست و کارشناسی شده در این ارتباط دو سویه در ترویج و نهادینه‌سازی معنویات و آموزه‌های دینی اثرگذاری این فعالیت‌ها را دوچندان خواهد کرد.

عصر امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان از 170 نفر از مربیان پرورشی تویسرکان تجلیل شد.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول