اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد

کشف بیش از یک‌هزار عدد مواد محترقه در آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف یک‌هزار و 656 عدد انواع مواد محترقه در یک واحد حصیربافی این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از یک‌هزار عدد مواد محترقه در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، وحید اصلانی امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به کشف مواد محترقه در آستانه‌اشرفیه، اظهار کرد: مشارکت مردمی در کشف مواد محترقه تاثیر مهم و زیادی داشته است.

وی اظهار کرد: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر فروش مواد محترقه توسط یک فرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و یک واحد صنفی حصیربافی را در زمینه توزیع محصولات آتش‌زا شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اخذ مجوز لازم از مقام قضایی در بازرسی از این واحد صنفی تعداد یک‌هزار و 656 عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند و یک نفر نیز در این راستا دستگیر شد.

اصلانی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از مردم آستانه‌اشرفیه خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه اخبار در زمینه توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/84002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول