اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تأکید کرد

هدفمند شدن اقدامات سیاسی و فرهنگی دانشگاه آزاد زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: اقدامات سیاسی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان باید هدفمند شود.

هدفمند شدن اقدامات سیاسی و فرهنگی دانشگاه آزاد زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اقدامات زیادی در زمینه انسجام کارها، ارتقای رشته‏ها از نظر کمی و کیفی و توسعه زیرساخت‏ها انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی طی 30 سال گذشته نقش و سهم بزرگی در رفع نیازهای علمی و دانشگاهی کشور داشته است، خاطرنشان کرد: عدم وجود این دانشگاه به معنی ایجاد چالش‏هایی در زمینه ارتقای علمی کشور بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه آمار خروجی‏های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع و رشته‏های مختلف قابل توجه است، تصریح کرد: این دانشگاه بعد از مدت‎ها در چارچوب فکری جامعه، جایگاه واقعی خود را پیدا کرد.

*وجود بیش از 70 هزار دانشجو در استان زنجان

وی با تأکید بر اینکه بیش از 70 هزار دانشجو در استان زنجان مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: یک پنجم از این دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تحصیل می‏کنند.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه تمرکززدایی در مدیریت دانشگاه آزاد یکی از اقدامات بسیار خوب و مؤثر در این دانشگاه بوده است، یادآور شد: امروز تفویض اختیارات به استان سبب گشایش راه‏ها می‏شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تصمیم‎گیری‏ها در استان زنجان برعهده هیئت امنای استانی است، ادامه داد: استفاده از ظرفیت‏ها و خلاقیت‏های جدید این دانشگاه از اهمیت مهمی برخوردار است.

استاندار زنجان در پایان افزود: هدفمند کردن اقدامات سیاسی و فرهنگی در محیط دانشگاه مورد توجه بوده و باید در زمینه فضای معنوی و بعد فرهنگی دانشگاه اقداماتی انجام شود.

انتهای پیام/73006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول