اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

آموزش واجبات قبل از 15 سالگی وظیفه خانواده و مدرسه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن ضرورت یادگیری واجبات قبل از سن 15 سالگی را وظیفه اولیاء خانواده و مدرسه ذکر کرد و افزود: آموزش مرحله به مرحله است و باید همگی در این امر خطیر به صورت تخصصی ایفای نقش داشته باشند.

آموزش واجبات قبل از 15 سالگی وظیفه خانواده و مدرسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن‌، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان بردسکن اظهار کرد: تربیت یک امر با اهمیت و گسترده است و باید همه دستگاه‎ها به این امر مهم اهتمام بیشتر داشته باشند.

امام جمعه بردسکن لزوم بهره‎گیری و بیان شیوه‎های نوین زندگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مطالعه و خواندن کتب مختلف و روز کشور یکی از برنامه‎های مسئولان ستاد هر اداره باید باشد.

سبحانی‎نیا، رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان‎رضوی هم در این جلسه اظهار داشت: روحانیت نگاه رسالتی به دین دارد و باید روز به روز با شیوه‎های جدید، آموزش دینی خود را تجهیز کند.

وی ضرورت یادگیری واجبات قبل از سن 15 سالگی را وظیفه اولیاء خانواده و مدرسه ذکر کرد و افزود: آموزش مرحله به مرحله است و باید همگی در این امر خطیر به صورت تخصصی ایفای نقش داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‎رضوی اظهار کرد: روحانی دارای ارزش‎های غنی علمی است و باید نگاه جامعه به روحانی عوض شود، زیرا طلاب و روحانیان اسطوره و بزرگان امر تبلیغ دین هستند.

انتهای پیام/70021/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول