اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نگاهی به زندگی شهدای روحانی صورت گرفت

برگزاری همایش سبک زندگی در مدرسه علمیه حقانی

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه از سلسله نشست‌های سبک زندگی با نگاهی به زندگی شهدای روحانی در مدرسه علمیه شهید حقانی قم برگزار شد.

برگزاری همایش سبک زندگی در مدرسه علمیه حقانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نخستین نشست از سلسله همایش‌های سبک زندگی با موضوع سبک زندگی روحانیت در دوران دفاع مقدس با حضور سردار فضلی جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین چهارشنبه شب به همت بسیج مدرسه علمیه حقانی برگزار شد.

نخستین برنامه از این سلسله نشست‌ها با عنوان «شهدای هم حجره‌ای» که درباره تبیین و بررسی زندگی شهدای روحانی حجج اسلام مصطفی ردانی‌پور، رحمت‌الله میثمی و عبدالله میثمی که از طلاب مدرسه حقانی بوده و در جنگ نیز مسئولیت‌های حساسی را بر عهده داشتند، با حضور خانواده‌های گرامی این شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام ‌امین‌الله میثمی برادر شهیدان میثمی در این همایش به ذکر خاطراتی از زندگانی سه شهید گران‌قدر انقلاب اسلامی پرداخت و در ادامه اظهار داشت: این سه بزرگوار از دوران نوجوانی با هم بوده‌ و دوشادوش هم در تمام صحنه‌های انقلاب و دفاع از میهن در مقابل متجاوزین به آب و خاک این میهن جانفشانی کردند.

در ادامه سردار علی فضلی جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین نیز به بیان خاطراتی از حضور این شهدای روحانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و رشادت‌های رزمندگان اسلام در مواجهه با دشمن تا دندان مسلح پرداخت.

انتهای پیام/78009/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول