اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب:

پاسخ بسیج و سپاه به تجاوز دشمنان کوبنده‌ است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: بسیجیان هرگونه تجاوز و تهدید را با قدرت کامل پاسخ می‌دهند و هر کس که تصور تجاوز به مرزهای آبی، خاکی و اعتقادی این مرز و بوم را داشته باشد سیلی محکمی خواهد خورد.

پاسخ بسیج و سپاه به تجاوز دشمنان کوبنده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد صبح امروز در مراسم آغاز رسمی رزمایش الی ‌بیت‌المقدس که در میدان بزرگ امام خمینی قم برگزار شد با اشاره به اینکه امروز در این مراسم بسیجیان با قلب‌هایی مملو از ایمان و بصیرت گرد هم آمده‌اند اظهار کرد: امروز بسیجیان تلاش می‌کنند در قالب این رزمایش عظیم بصیرت، مهارت، معرفت و تربیت خود را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رزمایش الی بیت‌المقدس گوشه‌ای از اقتدار، انسجام و اخوت بسیجیان است، گفت: بسیجیان با تشخیص دقیقی که از شرایط روز دارند دژی محکم در برابر همه تهدیدات سخت و نرم هستند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب در ادامه با اشاره به اینکه بسیج دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها را یک وظیفه برای خود می‌داند، یادآور شد: بسیج در برابر فتنه‌ها و انحرافات با قامتی استوار ایستادگی کرده و از راه امام و انقلاب دفاعی جانانه خواهد داشت.

وی گفت: بسیجیان هرگونه تجاوز و تهدید را با قدرت کامل پاسخ می‌دهند و هر کس که تصور تجاوز به مرزهای آبی، خاکی و اعتقادی این مرز و بوم را داشته باشد سیلی محکمی خواهد خورد.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه امروز هم‌زمان با سالروز ورود امام به قم پس از پیروزی انقلاب بسیجیان رزمایش خود را از جوار حرم کریمه اهل بیت آغاز می‌کنند، بیان کرد: در این رزمایش گردان‌های مختلف با شرکت 17 هزار نفر از بسیجیان حاضر شده‌اند و با حرکت با صلابت خود تیری را روانه قلب دشمنان خواهند کرد.

وی گفت: امیدواریم که روزی فرا برسد که شاهد اهتزاز پرچم «لا اله الا الله» و پیاده شدن اسلام ناب در سراسر جهان باشیم.

انتهای پیام/2258/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول