اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

ملت ایران با محوریت رهبری مسیر صحیح را ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ملت ایران با محوریت امام (ره) و مقام معظم رهبری راه مستقیم را گم نمی‌کنند و در مسیر صحیح حرکت می‌کنند و ما در این برهه باید هوشیار باشیم.

ملت ایران با محوریت رهبری مسیر صحیح را ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری ارس از جیرفت محمد مارانی ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی در این شهرستان اظهار داشت: شهدای ما در دوران دفاع مقدس مردانه در صحنه نبرد ایستادند و جان خود را برای نظام اسلامی فدا کردند، شهدایی که افتخار جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: در قرآن مجید مقام شهدا را خداوند متعال بیان کرده است و هیچ‌کس توان بیان مقام شهدا را ندارد، ما باید در دنیا و آخرت از آنها بهره ببریم، ما نیازمندیم که یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

مارانی با اشاره به نقش دوران دفاع مقدس در پیشبرد اهداف اسلامی و بیداری اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران چندین اتفاق بزرگ را در پی داشت، این انقلاب به برکت وجود امام خمینی (ره) سبب سقوط حکومت طاغوت و بعد از پیروزی انقلاب از جمله دفاع مقدس سبب پیشرفت شد.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس منشأ تحقق اسلامیت در جمهوری اسلامی و صدور انقلاب، خودکفایی و خودباوری بود، شهدایی که ما با نام و یاد آنها این محفل را برگزار کردیم، کارهای بسیار باارزشی انجام دادند و با حضور خود تنور دفاع مقدس را گرم نگه داشتند و اسلام واقعی، صدور انقلاب و همه دستاوردهای امروز ما با دفاع مقدس محقق شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دشمنان می‌خواستند، نور اسلام و انقلاب را خاموش کنند، اما هر روز شاهد شکوفاتر شدن این نهال هستیم، این از برکت دفاع مقدس است، ما نباید از دوران دفاع مقدس غافل شویم، در این دوران همه دنیا با پول و سلاح‌ها و تجهیزات خود علیه ما بسیج شدند و به صدام کمک کردند تا با اسلام بجنگد.

مارانی تصریح کرد: دست خدا بالای سر این ملت بود و رزمندگان هم با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین (ع) در صحنه‌های نبرد حاضر و اعتقاد به جهاد در راه خداوند داشتند و رشادت‌های آنها در میدان نبرد سبب بیداری و هوشیاری دنیا شد و دانستند که آنها هم می‌توانند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: رهبر فرزانه ما و شهدا و رزمندگان به عنوان الگو در جهان معرفی شدند و مردم دنیا به آنها اقتدا می‌کنند و همه بیداری اسلامی دنیا نتیجه خون شهدا است.

وی بیان کرد: کشورهای دنیا توان خود را گذاشتند تا رژیم سوریه را ساقط کنند، چون سوریه کشور مستقلی است که نمی‌خواهد زیر بار زور برود و تنها کشور عربی است که از زمان آغاز مخاصمات رژیم صهیونیستی در مقابل آن ایستاده است، آنها به دنبال نابود کردن این ملت‌ها هستند، همان کاری که با ملت‌های بسیاری کردند و در برخی موارد هم نتیجه گرفتند و در برخی هم نگرفتند.

مارانی افزود: کشورهای مسلمان ترکیه، قطر و عربستان سعودی کمر همت بستند تا رژیم و ملت مسلمان سوریه را نابود کنند، اما ملت سوریه محکم ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند، این مقاومت نشأت گرفته از یک فرهنگ اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه ملت سوریه از انقلاب ملت ایران الگو گرفتند، تصریح کرد: ما امروز در فضایی آرام زندگی می‌کنیم و مردم قدر این آرامش را می‌دانند، اگر چه مشکلاتی وجود دارد، اما در اعتقادات مردم خللی وارد نمی‌کند، مردم با محوریت امام (ره) و مقام معظم رهبری راه مستقیم را گم نمی‌کنند، ما در این برهه باید هوشیار باشیم و به یکدیگر تذکر دهیم.

انتهای پیام/80002/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول