اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران:

اردوهای جهادی، نمونه موفق تبلیغ عملی دین است

خبرگزاری فارس: مسئول سازندگی و کارآمدسازی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران گفت: اردوهای جهادی، نمونه موفق تبلیغ عملی دین است.

اردوهای جهادی، نمونه موفق تبلیغ عملی دین است

محمدرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری فعالیت در اردوهای جهادی را لبیک به ندای رهبری دانست و اظهار داشت: جوانان دانشجو همان افسران جنگ نرم و سرمایه‌های اصلی این انقلاب هستند که با فعالیت و تلاش در گروه‌های جهادی منویات مقام معظم رهبری را به انجام می‌رسانند.

وی ادامه داد: عمق فرهنگ و بصیرت دینی و افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی جوانان از مهم‌‌ترین اهداف اردوهای جهادی است و این اردوها فرصت مناسبی است تا اندیشه‌های انقلابی جوانان مؤمن در عرصه عمل خود را نشان دهد.

صادقی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی، نمونه موفق تبلیغ عملی دین است.

صادقی با تقدیر از عملکرد گروه‌های جهادی دانشجویان دانشگاه‌های استان مازندران تصریح کرد: در ایام میان ترم بهمن‌ماه سال جاری دفتر بسیج دانشجویی شهرستان گلوگاه با فعالیت گروه جهادی شهید حجازی در منطقه هزارجریب شهرستان گلوگاه و دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آمل با فعالیت گروه جهادی شهید غروی در منطقه امامزاده عبدالله(ع) آمل، در عرصه‌های علمی آموزشی و پژوهشی، فرهنگی به خدمت‌رسانی به این مناطق محروم پرداختند.

انتهای ‌پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول