اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی:

شهدا آبروی نظام اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آبروی نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

شهدا آبروی نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عیسی قنبری صبح امروز در جلسه ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به برگزاری یادواره بزرگداشت شهدای بدر و خیبر، اظهار داشت: برگزاری چنین یادواره‌هایی می‌تواند تداعی‌گر نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه راه بزرگان دینی باشد.

وی افزود: توجه نهادها به یادواره‌های شهدا در هر منطقه‌ای باید مدنظر مسئولان باشد تا به این ترتیب شاهد ارتقای کمی و کیفی مراسم‌ها باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به رشادت‌های شهیدان باکری، قهاری و شاطری در

آذربایجان‌غربی، ابراز داشت: یادواره امسال به نام این بزرگواران برگزار می‌شود و به همین دلیل شاهد حضور خیل عظیمی از مردم خواهیم بود که در دوران فرماندهی این شهدا در استان حضور داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم برای حضور مقامات استانی و سخنران کشوری انجام شده و حضور مردم در این مراسم بیش از گذشته خواهد بود، اما تنها نکته دارای اهمیت برای مسئولان برگزاری حضور جوانان در این مراسم است که نیازمند فضاسازی مناسب محیطی و بهره‌گیری از توانمندی‌های ادارات در دعوت از مردم است.

قنبری در ادامه با تاکید بر لزوم تفکیک وظایف ادارات در برگزاری این یادواره گفت: هر نهاد باید در راستای وظایف خود اقداماتی را انجام دهد تا شاهد تداخل برنامه‌ها در این زمینه نباشیم.

وی تصریح کرد: حضور مدیران استانی و شهرستانی در این مراسم باید چشم‌گیر باشد تا مردم اوج وابستگی آن‌ها به شهدای انقلاب را دریابند.

انتهای پیام/61003/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول