اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری استان یزد اعلام کرد

نخستین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر استان یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان یزد از برگزاری نخستین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر استان یزد خبر داد.

نخستین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر استان یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سیدناصر امامی‌میبدی با اشاره به انتشار فراخوان نمایشگاه گروهی عکس تئاتر استان یزد اظهار داشت: حوزه هنری یزد به منظور شناسایی و حمایت از عکاسان پویا و خلاق در حوزه عکاسی تئاتر، گسترش اطلاعات تصویری آثار نمایشی و تأمین منابع تصویری مرتبط با هنرنمایش، نخستین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر استان یزد را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع آثار باید در زمینه تئاتر، آثار جشنواره‌ها و آثار اجرا شده کارگردانان تئاتر استان باشد، افزود: به همراه فایل‌ها و تصاویر ارسالی، ذکر نام نمایش، نویسنده و کارگردان، تاریخ و محل اجرا و مشخصات عکاس ضروری است.

امامی‌میبدی با اشاره به امکان فروش آثار در زمان برپایی نمایشگاه به نفع هنرمند صاحب اثر، از کارگردانان نمایش و عکاسان هنرمندی که مایل به عرضه آثار خود هستند، دعوت کرد با دستاوردهای هنری خود بر غنای این نمایشگاه بیفزایند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت غیررقابتی و به منظور شناسایی هر چه بهتر عکاسان عرصه تئاتر استان برگزار می‌شود، افزود: ستاد برگزاری نمایشگاه انتظار دارد آثاری که تا سال 91 تولید شده است، را دریافت کند.

امامی میبدی با اشاره به اینکه هر عکاس حداقل با 10 اثر می‌تواند در این نمایشگاه شرکت کند، ادامه داد: عکس‌ها باید بر روی لوح فشرده و با فرمت jpg یا tiff و با کیفیت300 dpi و در اندازه 40*30 سانتیمتر به حوزه هنری یزد ارسال شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 20 اسفند ماه 91 و زمان برگزاری نمایشگاه را 21 فروردین 92 همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی اعلام کرد.

امامی میبدی افزود: آثار برگزیده در نگارخانه حوزه هنری یزد به تماشا گذاشته خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری یزد به نشانی www.artyazd.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 6231400 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2464/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول