اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

افتتاح کارخانه زغالشویی کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: به‌زودی شاهد افتتاح کارخانه زغال‌شویی پابدانا با حضور مسئولان هستیم که با افتتاح این پروژه مهم بیش از 80 نفر به صورت مستقیم و بیش از 300 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

افتتاح کارخانه زغالشویی کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی‌ ظهر امروز در جمع مردم ولایی و نمازگزار کوهبنان به گوشه‌ای از خدمات‌ دولت نهم و دهم اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای پایانی سال شاهد کارها و اقدامات ارزشمندی در شهرستان هستیم.

وی بیان داشت: 17 اسفند ماه جاری با حضور اندیشمندان‌، مردم‌شناسان‌، مقامات کشوری و استانی به یاد مرحوم دکتر محمود روح‌الامینی پدر علم‌ مردم‌شناسی ایران همایشی بزرگ در زادگاه این استاد شهر کوهبنان برگزار می‌شود تا از مقام و شخصیت این چهره ماندگار کشورمان تجلیل شود.

متقی گفت: به زودی شاهد افتتاح کارخانه زغال‌شویی پابدانا با حضور مسئولان کشوری و استانی هستیم که با افتتاح این پروژه مهم بیش از 80 نفر به صورت مستقیم و بیش از 300 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

وی بیان داشت: به منظور فراهم شدن مواد اولیه و مورد نیاز این کارخانه باید تولید زغال در معادن شهرستان چند برابر شود که در این راستا تعدادی کارگر جدید جذب معادن زغال ‌سنگ می‌شوند.

متقی تصریح کرد: با توجه به اینکه غنی‌ترین معادن زغال سنگ در شهرستان کوهبنان وجود دارد، باید تلاش شود تا با جذب سرمایه‌گذار نسبت به احداث صنایع تبدیلی در شهرستان اقدام شود که این مهم نقش مهمی در کاهش بیکاری منطقه دارد.

وی عنوان کرد: 25 اسفند ماه جاری شاهد برگزاری بزرگترین همایش پیاده‌روی خانوادگی کوهبنان با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان‌، فدارسیون ورزش‌های همگانی‌ و استان به ویژه مؤسسه مالی و اعتباری ریحانه گستر مشیز استان کرمان هستیم.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: در آستانه هفته درختکاری هر شهروند کوهبنانی باید به عنوان یک کار ماندگار و عام‌المنفعه نسبت به کاشت یک درخت در مجتمع تفریحی و توریستی ولایت و ارتفاعات جنب امامزاده بی‌بی عصمت (ع) اقدام کند تا نسبت به این سنت‌ پیامبر اسلام (ص) جامه عمل بپوشاند.

وی‌ گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید مغازه‌داران رعایت انصاف را به خرج دهند و از گرانفروشی و احتکار اجناس مورد نیاز مردم خود‌داری کنند که در غیر این صورت و گزارش مردمی با ‌متخلفان طبق قانون‌ برخورد و نسبت به پلمپ مغازه آنان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/80012/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول