اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

همایش دانشجویی کمیته امداد گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش دانشجویی 400 نفره کمیته امداد گچساران با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و جمعی از مسئولان محلی و با حضور دانشجویان و طلاب علوم دینی برگزار شد.

همایش دانشجویی کمیته امداد گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز همایش دانشجویی کمیته امداد امام این شهرستان با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و جمعی از مسئولان محلی و با حضور دانشجویان و طلاب علوم دینی در سالن اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

در این همایش دانشجویان شرکت‌کننده با مسائلی در مورد آسیب‌های اجتماعی، آگاه‌سازی با مسائل روز و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و تقویت خودباوری دینی آشنا می‌شوند.

در این همایش که با حضور 400 دانشجو در حال برگزاری است در پایان همایش به نمایندگی از تمامی دانشجویان، از سه دانشجوی ممتاز تجلیل به عمل خواهد آمد.

سخنرانی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس، مدیر‌کل کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کمیته امداد و امام جمعه گچساران از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این همایش است.

انتهای پیام/82010/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول