اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال ساری:

نیروی انتظامی قهرمان فوتسال کارکنان دولت شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال ساری از قهرمانی تیم فوتسال نیروی انتظامی در مسابقات کارکنان دولت خبر داد.

نیروی انتظامی قهرمان فوتسال کارکنان دولت شد

سعید بسطامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مسابقات فوتسال کارکنان دولت که با حضور 11 تیم از ادارات و موسسات شهرستان ساری در سالن ورزشی امام رضا (ع) اوجامحله ساری برگزار شد با قهرمانی تیم نیروی انتظامی به پایان رسید.

وی گفت: این مسابقه که با تلاش هیئت فوتبال ساری برگزار شد تیم نیروی انتظامی در فینال موفق شد منابع طبیعی را در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.

دبیر هیئت فوتبال ساری در ادامه افزود: در مسابقه رده‌بندی نیز بانک مهر استان مازندران مقابل مرکز بهداشت ساری قرار گرفت که در این بازی شش بر سه پیروز شد و به مقام سوم دست یافت.

بسطامی تصریح کرد: از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات می‌توان به حذف تیم آموزش و پرورش ناحیه یک و ناحیه دو و دهیاران شهرستان ساری اشاره کرد.

وی با تشکر از حضور خوب کارکنان دولت در این مسابقات اظهار داشت: مسئولیت برگزاری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سعید نجاریان رئیس هیئت فوتبال ساری بود که ایرج روحی، نماینده هیئت ورزشی روستایی عشایری نیز در برگزاری این مسابقات مشارکت داشت.

دبیر هیئت فوتبال ساری در پایان افزود: در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیم‌های برتر، صالح کاردگر رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و همچنین معافی معاون ایشان حضور داشتند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول