اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی اصفهان:

34 ‌هزار بیمه شده ورزشی روستایی در اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بوی محلی استان اصفهان گفت: در حال حاضر 34 هزار نفر بیمه شده ورزشی روستایی در سطح استان اصفهان وجود دارد.

34 ‌هزار بیمه شده ورزشی روستایی در اصفهان وجود دارد

مهدی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه زمانی که فعالیتم را در مجموعه هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بوی محلی استان آغاز کرده‌ام این هیئت هشت و نیم میلیون تومان بدهی داشت، اظهار کرد: وضعیت این هیئت به صورتی بود که صندوق عقب یک خودروی پراید به عنوان دفتر مدیریتی این هیئت بود.

وی با تاکید بر اینکه اما در حال حاضر این هیئت با حمایت‌های مسئولان فدراسیون، استان و استانداری و برنامه‌ریزی‌های سند راهبردی 200 درصد رشد برنامه‌ای دارد، اضافه کرد: در سال نخست فعالیتم در هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بوی محلی استان یک‌هزار و 600 نفر و در سال دوم دو هزار و 300 نفر بیمه شده ورزشی روستایی در این هیئت وجود داشته است.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بوی محلی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در سال سوم فعالیت خود در این هیئت 22 هزار نفر بیمه شده ورزشی و در حال حاضر نیز 34 هزار نفر بیمه شده ورزشی روستایی در این هیئت وجود دارد.

وی به انجام فعالیت‌های زیر‌ساختی برای زنده شدن ورزش در روستا‌های استان اشاره کرد و ادامه داد:  تاکنون 32 میلیون تومان اعتبار به هیئت‌های شهرستان اصفهان تزریق شده و با انجام فعالیت‌های زیر‌ساختی و با اختصاص 200 میلیون تومان ورزش را در روستاها احیا و زنده کرده‌ایم.

اسدی با بیان اینکه مسئولان باید روستاها را زنده کنند تا شهر‌ها آباد شوند، تاکید کرد: الهه منصوریان ووشو‌کار افتخار آفرین تیم ملی متولد شده روستا است و انجام اقداماتی برای توسعه روستا‌ها از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سالن پیروزی اصفهان در اختیار هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بوی محلی استان اصفهان بوده است، افزود: در حال حاضر مسئولان کمک‌های ویژه‌ای به این هیئت داشته‌اند و اصحاب رسانه نیز از حامیان این هیئت به شمار می‌روند.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول