اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

احداث 77 واحد مرغداری از محل بسته هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس:رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از محل اجرای بسته هدفمندی یارانه‌ها و تسهیلات بهینه‌سازی مصرف سوخت 77 واحد مرغداری در خراسان جنوبی احداث شده است.

احداث 77 واحد مرغداری از محل بسته هدفمندی یارانه‌ها

غلام‌رضا هادربادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: بهینه‌سازی مصرف سوخت در مرغداری‌ها از جمله پروژه‌هایی است که از محل بسته هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شده است.

وی افزود: جهاد کشاورزی به ‌دنبال این است که به‌ جای گسترش مرغداری‌ها در سطح انبوه، پرورش مرغ تخم‌گذار را جایگزین پرورش مرغ گوشتی کند که این اقدام سبب کاهش تلفات در مرغداری‌ها می‌شود.

احداث 27 واحد گلخانه‌ای از محل بسته هدفمندی یارانه‌ها

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به پروژه‌های اجرایی از محل بسته هدفمندی یارانه‌ها در خراسان جنوبی تصریح کرد: بهینه‌سازی مصرف سوخت در گلخانه‌ها از جمله این پروژه‌هاست.

هادربادی ادامه داد: از این محل تعداد 27 واحد گلخانه‌ای در خراسان جنوبی احداث شده که علاوه بر تسهیلات بسته هدفمندی یارانه افراد آورده شخصی نیز داشته‌اند. 

 90 درصد محصولات صیفی گلخانه‌ای است

وی بیان داشت: 90 درصد محصولات صیفی از محل تولیدات گلخانه‌ای است چون آفات و بیماری‌های صیفی‌جات در گلخانه‌ها نسبت به فضای باز کمتر و محصولات آنها سالم‌تر و مورد پسند بازار است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه احداث واحد‌های گلخانه‌ای اشتغال قابل توجهی داشته یادآور شد: راه‌اندازی یک واحد گلخانه‌ای فقط نیازمند یک هزینه اولیه است و در ادامه کار نیازمند هزینه بالایی نیست.

هادربادی در ادامه تصریح کرد: 100 درصد واحد‌های گلخانه‌ای توجیه اقتصادی داشته و صرفه اقتصادی دارند.

وی خاطر نشان کرد: اگر واحد‌های گلخانه‌ای مورد حمایت بیشتری از سوی دولت قرار گیرند اشتغالزایی بیشتری خواهند داشت.

احداث 46 واحد گاوداری از محل بسته هدفمندی یارانه‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اذعان داشت: همچنین از محل اجرای بسته هدفمندی یارانه‌ها تعداد 46 واحد گاوداری در خراسان جنوبی احداث شده است.

انتهای پیام/69012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول