اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

پاداش ویژه مدیرکل ورزش مازندران به بازیکنان صنعت ساری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از پاداش ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان به بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری خبر داد.

پاداش ویژه مدیرکل ورزش مازندران به بازیکنان صنعت ساری

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پس از پیروزی‌های اخیر تیم فوتبال صنعت ساری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور که در آستانه صعود به لیگ دسته اول کشور قرار گرفت، از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر بازیکنان و کادر فنی پاداشی در نظر گرفت.

وی از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین معاون فنی ورزشی استان در رختکن صنعت ساری تشکر کرد و ابراز داشت: تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه صعود قرار دارد که حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی موجب انگیزه بالای بازیکنان خواهد شد.

خلردی گفت: این پاداش به مبلغ 15 میلیون ریال است که به حساب بازیکنان و کادر فنی پرداخت می‌شود.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: بر اساس گفته‌های احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان مبلغ پاداش بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری در پیروزی‌های خارج از خانه دو برابر خواهد بود.

خلردی در ادامه افزود: همچنین قرار شد تمام هزینه سفر بازیکنان تیم فوتبال صنعت ساری در بازی مقابل شهرداری لنگرود که 17 اسفند در لنگرود برگزار می‌شود را اداره کل ورزش و جوانان استان تقبل کند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه صنعت ساری پنج بازی حساس داشته که هر کدام از این بازی‌ها حکم فینال دارد، اذعان داشت: امیدواریم این حمایت در چند مسابقه باقی مانده همچنان ادامه یابد تا صعود صنعت ساری به لیگ دسته اول فوتبال کشور هموارتر شود.

وی در پایان با اشاره به تعامل خوب دستگاه ورزش استان با هیئت فوتبال استان اظهار داشت: در صورت موفقیت تیم‌های حاضر در لیگ‌های مختلف کشور بتوانیم با پیگیرهایی که صورت خواهد گرفت در صورت صعود به مراحل بالاتر پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول