اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مسجدمحوری رویکرد مهم کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد ‌امام خمینی استان زنجان گفت: مسجدمحوری رویکرد مهم کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری است.

مسجدمحوری رویکرد مهم کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولیزاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌ها و خدمات امداد، از حضور پررنگ مردم در کمک‌رسانی به جامعه هدف این نهاد تقدیر کرد.

وی با اشاره به تشدید تحریم‌های اعمال شده علیه کشور و تورم ایجاد شده گفت: برخلاف شرایط موجود شاهد افزایش کمک‌های مردم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد افزود: خوشبختانه پس از تاسیس این نهاد انقلابی شاهد عنایات امام راحل، مقام معظم رهبری و مردم متدین و خیّر کشور در کمک‌رسانی به جامعه هدف امداد و اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه اعمال فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان به منظور ضربه زدن به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، اضافه کرد: هدف دشمنان از تحریم‌های مختلف این است که با درگیر اقشار ضعیف جامعه در مشکلات اقتصادی نظام را دچار مشکل کنند که خوشبختانه با توجه عالی نظام، مقام معظم رهبری، دولت و مشارکت مردم، بینش و جامعه هدف نقشه‌های شوم دشمنان عملی نمی‌شود.

*برگزاری جشن نیکوکاری با شعار همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌های نیازمند

وی با اشاره به اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌های نیازمند است، اضافه کرد: امسال برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری از 12 تا 18 اسفند اجرایی می‌شود، اظهار کرد: ادای احترام به مقام والای شهیدان به ویژه شهدای امداد و امام راحل، ملاقات با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان و به تبع دیدار با ائمه جماعات و فرمانداران شهرستان‌ها، تبیین برنامه‌های نهاد در خطبه‌های نماز جمعه، اعلام برنامه‌های امداد از طریق رسانه‌های جمعی، تجلیل از گروه‌های خاص زیر پوشش، زنان سرپرست خانوار و خیرین، برگزاری نشست خبری در استان و شهرستان‌ها، افتتاحیه طرح‌های اشتغال، کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف عمرانی، دیدار از خانواده‌ها در قالب طرح مفتاح‌الجنه از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام در استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی برپایی 726 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری را از اهم برنامه‌های امداد در این هفته عنوان کرد و گفت: این پایگاه‌ها روزهای 16، 17 و 18 اسفند به ترتیب در مدارس، معابر سطح استان و مصلی‌های برگزاری نماز جمعه استان دایر می‌شود.

ولیزاده خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته جشن نیکوکاری به همت کمیته امداد و با همراهی دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین، صدا و سیما و سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی افزود: از ویژگی‌هایی که در جشن نیکوکاری سال‌جاری متمایز است، برگزاری این جشن با محوریت مساجد در قالب طرح جامع مسجدمحوری است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان با اشاره به آمادگی دفاتر کمیته امداد در سطح استان و خانه انفاق به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری گفت: همچنین شماره حساب 0108640426007 سیبای این نهاد نزد بانک ملی نیز آماده دریافت وجوهات نقدی مردم استان به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند است.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول