اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخواست ماهیانه 5 میلیون تومان دستمزد از سوی مظفری

افشاردوست: فدراسیون والیبال با سرمربی تیم ملی نوجوانان به توافق رسید

خبرگزاری فارس: دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: این فدراسیون با درخواست دریافت ماهیانه پنج میلیون تومان دستمزد از سوی مظفری سرمربی تیم ملی نوجوانان روبرو شده بود که با این مبلغ موافقت شد.

افشاردوست: فدراسیون والیبال با سرمربی تیم ملی نوجوانان به توافق رسید

محمود افشاردوست در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل در پاسخ به سئوالی مبنی بر درخواست ماهیانه پنج میلیون تومان از سوی ایرج مظفری برای هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان از فدراسیون والیبال اظهار داشت: مظفری یکی از مربیان باتجربه و کارکشته والیبال کشورمان است که هم‌اکنون در اردوی تیم ملی نوجوانان به سرمی‌برد و مشغول به کار در جمع ملی‌پوشان است.

وی افزود: اعتقادم بر این است که هرچه برای مربیان والیبال کشورمان هزینه شود؛ نمی‌توان نام آن را هزینه گذاشت، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است و در آینده نزدیک کشورمان از آن سود می‌برد.

دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال رده‌های مختلف سنی تیم ملی را زیرپوشش دارد که با هرکدام از آنها حدود 10 مربی و کادرفنی مشغول به کار هستند، تصریح کرد: فدراسیون توان پرداخت چنین مبالغی را ندارد.

افشاردوست بیان داشت: نه اینکه دریافت این مقدار دستمزد حق مظفری و یا دیگر مربیان کشورمان نباشد، بلکه با توجه به وجود مسائل مالی، پرداخت این مبالغ برای فدراسیون بسیار مشکل است.

وی با اعلام اینکه در مذاکراتی که با مظفری داشتیم او شرایط ما را درک کرد، ابراز داشت: او نیز با توجه به تخصص و توانمندی که دارد با ما به توافق رسید و خواستار ادامه همکاری با فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان شد.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول