اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

شرکت4800 نفر در آزمون استخدامی راه و شهرسازی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیریت توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری آزمون استخدامی در این اداره کل با شرکت 4 هزار و 840 داوطلب خبر داد.

شرکت4800 نفر در آزمون استخدامی راه و شهرسازی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، اصغر میرایی محمدی با اعلام این مطلب بیان داشت: این اداره کل بر طبق مجوز از دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در سطح استان کرده تا از این آزمون 100 کارشناس در رشته‌های شغلی راه و ساختمان، حمل و نقل، حسابداری، مکانیک، ارتباطات و مخابرات، حقوق، معماری داخلی، کارشناس شهرسازی و خدمات اداری و مالی جذب کند.

مدیریت توسعه و منابع راه و شهرسازی مازندران در ادامه اظهار داشت: پس از مراحل اولیه اداری و درج آگهی استخدام در جراید استان تعداد 4 هزار و 840 نفر متقاضی شرکت در آزمون در این اداره کل ثبت‌نام کرده و در تاریخ 11 اسفند ماه به صورت متمرکز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در آزمون توانمندی‌های تخصصی و عمومی شرکت کردند.

اصغر میرایی محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده پس از کسب حد نصاب نمره اولیه آزمون و موفقیت در دیگر مراحل مصاحبه‌های تخصصی و گزینش به عنوان نیروهای استخدام پیمانی جذب اداره کل راه و شهرسازی استان می‌شوند.

وی ابراز داشت: نتایج اولیه برپایی این آزمون حدود 10 روز دیگر از طریق سایت استانداری مازندران به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول