اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی مازندران:

هدف دشمن اخلال در بازار شب عید است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی مازندران برکاهش دغدغه معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: هدف دشمن اخلال در بازار شب عید است.

هدف دشمن اخلال در بازار شب عید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در مراسم افتتاح فروشگاه بهاره در جاده ساری به نکا اظهار کرد: زمینه‌ای ایجاد شود تا مردم نسبت به تامین کالای اساسی در ایام پایانی سال دچار چالش نشوند.

وی با اعلام اینکه دولت در تلاش است آرامش فرهنگی و اجتماعی را در جامعه نهادینه کند، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در پایان سال به نوعی پیگیری کاهش دغدغه مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، نوعی کاهش دغدغه مردم در تامین کالای اساسی به صورت یکجا است، گفت: همه باید تلاش کنند که شرایط امنی در بازار برای مردم فراهم شود.

این مسئول با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن برای به چالش کشیدن نظام اسلامی ایران تاکید کرد: دشمن با سنگ‌اندازی در بازار تلاش دارد دولت و مردم ایران را زمین‌گیر کند.

وی با اعلام اینکه دشمن با نشانه گرفتن اقتصاد ایران سعی دارد که به نیت شوم خود دست یابد، تاکید کرد: مسئولان صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به بازرسی دقیق از بازار کوشا باشند.

به گزارش فارس، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مرکز استان مازندران از صبح امروز به مدت 10 روز در جاده ساری به نکا دایر است.

در این نمایشگاه مواد غذایی پایان سال مردم در بیش از 322 غرفه تهیه شده است.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول