اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تولید آثار فاخر انجام شد

برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی در حوزه هنری خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: کارگاه نمایشنامه نویسی در راستای تولید آثار فاخر از سوی حوزه هنری استان خراسان شمالی برگزار شد.

برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی در حوزه هنری خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، مدرس کارگاه نمایشنامه نویسی با اشاره به اهمیت و ضرورت کارگاه‌های آموزشی به شیوه عملی گفت: برگزاری کارگاه‌های عملی تعامل دوسویه را میان آموزش دهنده و آموزش گیرنده برقرار می‌کند و این امر در افزایش آگاهی افراد تأثیر به سزایی دارد.

فرید میرشکار اظهار کرد: در این کارگاه علاوه بر بررسی داستان‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به نمایشنامه‌ها را دارند، نحوه شخصیت پردازی، کارکردهای گفت‌و‌گو و انواع نمایش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی به ظرفیت خوب هنرجویان در این دوره اشاره کرد و افزود: در این کارگاه توان علمی و عملی هنرجویان سنجیده و روند انتقال اطلاعات به آنان تسریع یافت.

میرشکار با بیان اینکه این کارگاه به فضای نمایشنامه نویسی استان و حتی کشور کمک می‌کند، تصریح کرد: ارتباط مداوم با هنرجویان و نشست‌های طراحی شده حول این محور سبب می‌شود تا شاهد رشد و تعالی در این حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه این کارگاه در 8 جلسه برگزار شد، گفت: از آن جایی که هدف این کارگاه آموزشی تولید آثار فاخر در حوزه نمایشنامه نویسی است طرح‌ها و ایده‌های اولیه جمع آوری و پس از بررسی از طریق فضای مجازی به نمایش نامه تبدیل خواهد شد.

به گزارش فارس، فلسفه پیدایی ساختار نمایش نامه و اثر نمایشی و پیاده کردن طرح‌ها و ایده‌های هنرجویان از دیگر مباحثی بود که در این کارگاه مطرح شد.

8 نمایشنامه و 8 طرح نمایشی خروجی این کارگاه بود که برای بررسی و اعلام نظر تحویل داده شد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول