اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 28 اسفندماه صورت می‌گیرد

استقرار اورژانس جاده‌ای و ایستگاه هلال احمر در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از استقرار اورژانس جاده‌ای و ایستگاه هلال احمر در آبپخش از 28 اسفندماه به منظور تامین رفاه و آسایش مهمانان نوروزی خبر داد.

استقرار اورژانس جاده‌ای و ایستگاه هلال احمر در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز صبح امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر آبپخش اظهار کرد: خدمتگزاری صادقانه به مردمی که در تمامی صحنه‌ها یار و یاور انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند، وظیفه‌ای سنگین بر دوش مسئولان است و لحظه‌ای غفلت در این زمینه جایز نیست.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: در ایام نوروز مسافرت‌ها گسترش می‌یابد و مردم از اقصی ‌نقاط کشور به بازدید از مناطق مختلف می‌پردازند و به‌ همین منظور آماده‌سازی فضا برای ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌بخش به مسافران نوروزی یکی از برنامه‌های اساسی است که در سه‌ ماه پایان سال در دستور کار مسئولان قرار می‌گیرد.

خرم‌روز با اشاره به فعالیت‌ کمیته‌های هشت‌گانه در ستاد تسهیلات سفر آبپخش، اضافه کرد: کمیته‌های فرهنگی، بهداشتی، امنیتی، سوخت، ارزاق، اسکان، استقبال و خدمات در قالب ستاد تسهیلات سفر آبپخش شکل گرفته و مسئولان کمیته‌ها تعیین شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام و اطلاع‌رسانی قبلی تمامی پروژه‌های عمرانی و حفاری‌ها در سطح شهر از 15 اسفندماه تعطیل می‌شوند و تنها در صورت اضطرار و نیاز به تعمیر زیرساخت‌های شهری به‌ صورت ضرب‌العجلی عملیات حفاری و ترمیم اجرا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: ادارات آب‌، برق، گاز و مخابرات  باید در روزهای باقیمانده به‌ صورت دقیق به بررسی تاسیسات شهری بپردازند و در صورت وجود هرگونه اشکال به رفع آن اقدام کنند تا رضایت حداکثری مردم را در این ایام شاهد باشیم.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: کشیک تمامی ادارات و دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات زیرساختی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز باید به‌ صورت شبانه‌روزی فعال باشند و در صورت بروز هر گونه مشکل برای شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رفع مشکل بپردازند.

خرم‌روز ادامه داد: نمایندگی مجتمع امور صنفی آبپخش در تمامی ایام نوروز و روزهای پایانی سال باید به ‌صورت مستمر و در قالب طرح‌های ضربت بر فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری نظارت داشته باشند تا افراد سودجو برای کسب منافع بیشتر عرصه را بر مردم تنگ نکنند.

*تامین امنیت مسافران نوروزی

وی با تاکید بر ضرورت امنیت مسافران نوروزی، افزود: نیروی انتظامی باید همانند سال‌های گذشته در کانکس انتظامی واقع در پارک خضرا که یکی از مهم‌ترین نقاط اسکان مسافران نوروزی در آبپخش است، حضور یابد و با تمام توان برای تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی تلاش کند.

خرم‌روز یادآور شد: کمیته سوخت باید به تامین و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز مردم منطقه و مسافران نوروزی اقدام کند تا شاهد کمبود و یا تعطیلی ساعتی جایگاه‌های سوخت‌رسانی آبپخش در ایام نوروز نباشیم.

وی ادامه داد: از 28 اسفندماه اورژانس جاده‌ای و ایستگاه هلال احمر در آبپخش مستقر می‌شود و به ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهد پرداخت.

خرم‌روز ادامه داد: معرفی مناطق گردشگری آبپخش به مسافران نوروزی از اقدامات ارزنده‌ای است که با همکاری مدیران اجرایی صورت پذیرفته است.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: کارگروه‌ فرهنگی شهرداری آبپخش و کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر باید توجه داشته باشند که ایام فاطمیه از ششم فروردین‌ماه شروع می‌شود و در تدوین برنامه‌های فرهنگی به این مسئله توجه داشته باشند.

خرم‌روز یادآور شد: همانند سال‌های گذشته ستاد استقبال از مسافران نوروزی در لحظه تحویل سال در آبپخش فعال است و مسئولان اجرایی با حضور در این برنامه به مسافران خیر مقدم خواهند گفت.

وی گفت: دوربین‌های مدار بسته از مهم‌ترین ابزارهای کنترل امنیت هستند و تمامی اماکن عمومی مجهز باید دوربین‌های خود را آماده کرده و از سلامت آنها اطمینان کامل حاصل کنند تا در صورت نیاز قادر به استفاده از اطلاعات آن باشیم.

انتهای پیام/2451/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول