اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص):

دانشجویان در جنگ‌ نرم سکاندار فضای فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) گفت: دانشجویان به‌عنوان افسران جنگ‌ نرم باید فضاهای فرهنگی را هدایت کنند و سکاندار آن باشند.

دانشجویان در جنگ‌ نرم سکاندار فضای فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در جمع تعدادی از دانشجویان بسیجی با تاکید بر اینکه مردم دست از آرمان‌های خود نمی‌کشند و کشور را به‌دست دشمنان نمی‌سپارند، گفت: در عرصه جنگ‌نرم باید دانشجویان مراقب توطئه‌های دشمنان باشند و در مباحث رسانه‌ای به‌طور تخصصی عمل کنند و به معنای واقعی افسران جنگ‌نرم باشند.

وی با اشاره به تمام نشدن بهانه‌های دشمن، افزود: دشمنان اسلام همچنان به‌دنبال دستیابی به انرژی و منابع ایران هستند و آمریکا با باوری غلط خود را خدای دنیا می‌داند و به مکان‌های مختلف لشکرکشی می‌کند.

ریحانی اظهار کرد: افسران جنگ‌نرم به معنای جوان‌های پرانرژی که فضای فرهنگی را هدایت می‌کنند، است، چنانچه مقام معظم رهبری توجه ویژه به دانشجویان دارند چرا که یکی از تاثیرگذارترین اقشار بر آینده مملکت هستند.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری استعمار از 200 سال گذشته شروع شده، ادامه داد: این واژه به معنای آبادانی است اما رویکرد کشورهای استعمارگر، چپاول کشورهای دیگر بود و پس از مدتی استعمارگران، استعمار نو را مطرح کردند که این رویکرد جدید نیاز به لشکرکشی نداشت.

وی با اشاره به اینکه استعمارگران این باور را به ملت القا می‌کردند که توانایی تفکر را ندارند چه برسد به صنعت و ساخت و آبادانی، افزود: امروز باید در مباحث اقتصادی، علم تبدیل به صنعت و تجارت و پول شود که این وظیفه بر عهده دانشجویان نخبه است.

ریحانی با یادآوری اینکه در زمان حکومت پهلوی قادر به ساخت قطعه پلاتین پیکان هم نبوده‌ایم، خاطر نشان کرد: امروزه به این حد از توانمندی دست پیدا کرده‌ایم که موجود زنده به فضا ارسال کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) با اشاره به حساس ‌بودن شرایط کنونی، اعلام کرد: دشمن در تلاش است با به کارگیری اذهان، تهدیدات و مباحث روانی خود را دنبال کند.

ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: امروز شیب اقدامات دشمن به سمت فضای انتخاباتی در ایران است که بنا دارند با تبلیغات مسموم مردم را از نظام دلسرد کنند و مردم با حضور حداکثری نشان خواهند داد که توطئه دشمن اثر نداشته و به انقلاب اسلامی وفادار خواهند ماند.

به‌گفته وی، آیند‌گان درباره عملکرد ما قضاوت می‌کنند و باید بر اساس آموزه‌های دین اسلام از دشمنان نهراسیم.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول