اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان خبر داد

انجام 22 هزار بازرسی از واحدهای صنفی تویسرکان

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان از انجام 22 هزار و 239 فقره بازرسی از واحدهای صنفی تویسرکان خبر داد و گفت: 701 پرونده به ارزش 459 میلیون و 307 هزار ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

انجام 22 هزار بازرسی از واحدهای صنفی تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، رضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار در دفتر فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند ماه نظارت و بازرسی بر بازار آغاز شده است، اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای تنظیم بازار شب عید با هدف تأمین نیازهای ضروری مردم همزمان با سراسر کشور خدمات‌دهی دارد.

وی به توزیع 623 تن برنج در از آغاز سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: به منظور حمایت از متقاضی و دسترسی آسان به اقلام مورد نیاز 383 تن برنج هندی در بهمن ماه و 96 تن مرغ گرم و 96 تن برنج ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان توزیع شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با اشاره به اینکه این نهاد از ابتدای سال تا کنون 22 هزار و 239 فقره بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی ـ صنعتی داشته است، متذکر شد: از مجموع بازرسی به عمل آمده در سطح شهرستان 701 پرونده به ارزش 459 میلیون و 307 هزار ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی از توزیع 90 تن برنج در بین روستاهای سطح شهرستان در ماه گذشته خبر داد و افزود: در یک برنامه مستمر و منسجم با حضور مسئولان مربوطه در اکثریت روستاها برنج توزیع شده است.

سلیمانی در ادامه از عرضه اقلام ضروری مردم در شب عید در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: در این نمایشگاه تا کنون 39 تن مرغ منجمد به ارزش هر کیلو 4 هزار و 700 تومان و چهار تن گوشت منجمد با سهمیه 500 تنی هر کیلو 17 هزار تومان در بین مردم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های تویسرکان با تخفیف پنج تا 17 درصد کالاهای اساسی را عرضه می‌کند، گفت: اصناف با اجرای طرح فروش کالاهای اساسی نظیر پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و آجیل با هدف اجرای رویکردهای تنظیم بازار شب عید به مردم خدمات‌دهی می‌کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با اشاره به توزیع میوه شب عید در 25 اسفند سال جاری افزود: 80 تن پرتقال و 50 تن سیب درختی سهمیه شهرستان دریافت و ذخیره‌سازی شده است.

وی اظهار داشت: واحدهای بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت و  اداره مجمع امور صنفی، با همکاری تعزیرات حکومتی واحد گشت بازرسی به طور مستمر در سطح شهرستان بر امور بازار و واحدهای صنفی تا پایان تعطیلات نوروزی نظارت دارند.

سلیمانی افزود: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی و... برای رسیدگی به شکایات با شماره 124 تماس بگیرند

وی اضافه کرد: در ساعات اداری شهروندان می‌توانند با شماره‌های 4223500 و 4226100 اداره صنعت، معدن و تجارت و شماره 4223204 مجمع امور صنفی تویسرکان موارد نارضایتی و شکایت خود را اطلاع دهند.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول