اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری خبر داد

قهرمانی تیم هیئت ساری در لیگ والیبال نشسته بانوان دسته اول کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از قهرمانی تیم والیبال نشسته ساری در لیگ دسته اول بانوان کشور خبر داد.

قهرمانی تیم هیئت ساری در لیگ والیبال نشسته بانوان دسته اول کشور

صالح کاردگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در مسابقه مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال نشسته بانوان کشور که به میزبانی آذربایجان‌شرقی برگزار شد تیم هیئت والیبال ساری با اقتدار قهرمان شد.

وی تصریح کرد: پس از تیم هیئت والیبال ساری تیم‌های آذربایجان شرقی و البرز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در ادامه از درخشش سه کاراته‌ کای ساروی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: در مسابقات مختلف کشوری و استانی و همچنین رقابت‌های برون مرزی شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران مرکز استان بوده و در آینده هم بیشتر خواهیم بود.

کاردگر همچنین از صعود تیم بسکتبال بانوان ساری به لیگ دسته اول کشور خبر داد و ابراز داشت: تیم بسکتبال بانوان ساری که به عنوان نماینده مازندران در لیگ دسته دوم کشور حضور داشت با شایستگی موفق شد به لیگ دسته اول کشور راه یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در ادامه گفت: تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد که باید از هر نظر از سوی مسئولان برای صعود حمایت شود.

کاردگر تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان ساری در حد توان خود برای صعود این تیم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و برای موفقیت دو تیم صنعت و استقلال از آنها حمایت می‌کند.

وی در پایان با اشاره به بازدید احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین مرضیه اکبرآبادی معاون وزیر ورزش در امور بانوان از سالن 6 هزار نفری ساری اظهار داشت: سالن 6 هزار نفری ساری چندین سال که نیمه کاره رها شده که برای تکمیل این پروژه به یک بودجه مناسب نیاز است.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول