اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل تاکید کرد

ضرورت جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری استان اردبیل تاکید کرد.

ضرورت جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری

یحیی نقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: ما به شدت به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری نیاز داریم، چرا که معتقدیم هر چقدر گردشگر بیشتر حاضر باشد می‌تواند به تشویق و دلگرم شدن سرمایه‌گذاران نیز کمک کند.

این مسئول در ادامه از برپایی سفره‌های هفت‌سین در ورودی شهرها و هسته مرکزی شهر اردبیل خبر داد و افزود: قرار است در قالب مانور مشترک شاهد آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باشیم که این کار 25 اسفند ماه صورت گرفته و ستاد به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

نقی‌زاده بیان داشت: در محل ستاد تسهیلات سفر سامانه 124 برای پاسخگویی به شکایات مردم فعال خواهد بود تا رسیدگی‌ها به موقع صورت بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: ما لیست کشیک‌های مراکز بیمه و بانک‌ها را دریافت کردیم و از آنها خواسته‌ایم شعب فعال در ایام عید و خود‌پردازها را با رفع نواقص به ما اعلام کنند تا اطلاع‌رسانی به مردم صورت بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه تمام اطلاع‌رسانی‌ها در ایام نوروز از طریق چادر راهنمای مسافر هلال احمر انجام شده و بروشورها نیز از این طریق توزیع می‌شود، افزود: قرار است نمایندگان امداد خودرو اکیپ‌های سیار خود را برای ارائه سرویس مهیا کنند.

وی در ادامه سخنان خود از هماهنگی با آموزش و پرورش برای مجهز کردن خانه‌های معلم و مدارس، دادگستری برای دایر کردن مجتمع‌های قضایی در این ایام و شهرداری‌ها برای آماده‌سازی پارک‌ها و فضای چادرزنی مسافران خبر داد.

نقی‌زاده بیان داشت: قرار است با کمک شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان جلوی هرگونه حفاری در ایام تعطیلات گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل فعالیت بیش از هشت کمیته ستاد تسهیلات سفر و تلاش کمیته تبلیغات را به عنوان حرکت پیشتاز در این حوزه ضروری اعلام کرد و گفت: با مشارکت مردم در مناطق چهارگانه شهری اردبیل، جشنواره صدای بهار برگزار می‌شود و در کنار آن مسابقه تزیین تخم مرغ، آیین تکم‌گردانی و مسابقات متعدد ورزشی نیز برای این ایام پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول