اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 قم:

یادواره شهدای منطقه 5 قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهرداری منطقه پنج قم از برگزاری یادواره شهدای این منطقه در اوایل سال آینده خبر داد.

یادواره شهدای منطقه 5 قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید جمال‌الدین حسینی گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت اقدامات فرهنگی در موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام به تشکیل ستاد یادواره‌های فرهنگی و اجتماعی کردیم که نتیجه آن برپایی چهار یادواره شهدا و مساعدت در برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با آن بوده است.

وی برپایی و مشارکت در یادواره شهدای شهرک قائم، شهدای جمکران، شهدای شهرک اندیشه، شهدای خیابان زاویه و همکاری عمرانی، خدماتی و مشارکتی در نمایشگاه دفاع مقدس را برنامه‌های این منطقه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت برشمرد.

شهردار منطقه پنج قم گفت: ستاد یادواره‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه پنج با تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی، طراحی و چاپ تقویم دیواری و تراکت‌های تبلیغاتی اقدام به زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام کرده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: امسال با همکاری پایگاه‌های بسیج سطح منطقه و حمایت‌های مالی و معنوی گسترده شاهد رشد روزافزون این‌گونه برنامه‌ها در سطح منطقه بوده‌ایم.

حسینی افزود: شهرداری منطقه پنج همواره نسبت به مسائل مربوط به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران حساس بوده و مسائل و مشکلات ایشان را در حد توان پیگیری و نسبت به حل آن‌ها اقدام کرده است.

وی ایجاد فضا برای فعالیت‌های فرهنگی بسیجیان در بوستان‌های آل‌یاسین و اطلس، پیگیری و هماهنگی برای حل مشکلات خانواده شهدا و جانبازان و معرفی برای أخذ تسهیلات کمک از کمیته، ماده 17 شهرداری را بخشی از این اقدامات عنوان کرد.

حسینی افزود: در سال آینده برنامه‌های متنوع‌تر و گسترده‌تری خواهیم داشت که برگزاری یادواره شهدای منطقه پنج یکی از آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/2258/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول