اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه بابلسر:

افزایش درختکاری در فضای شهرها امری ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه بابلسر گفت: حیات انسان‌ها در کره زمین به سرسبزی و درختکاری بستگی دارد و افزایش درختکاری در فضای شهرها امری ضروری است.

افزایش درختکاری در فضای شهرها امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام عزیزالله حجازی‌نیا عصر امروز در مراسم درختکاری در پادگان شهید حمیدرضا نوبخت که در روستای نفت‌چال بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: باید کاشت نهال و افزایش درخت‌ها در سطح شهرها و روستاها مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت روز درختکاری خاطرنشان کرد: در جامعه پرمشغله امروز نیاز به درخت یا بوته‌ای که انسان در کنارش احساس آرامش کند؛ امری ضروری و مهم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه  شهرستان بابلسر با بیان اینکه درخت موهبتی الهی است که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد، بیان داشت: حیات انسان‌ها در کره زمین به سرسبزی و درختکاری بستگی دارد و کاشت درخت در آموزه‌های دینی ما برای زندگی بهتر و آسوده‌تر بشر مورد تاکید قرار گرفته است.

حجازی‌نیا با تاکید بر اینکه همه قشرهای جامعه باید به کاشت نهال و پرورش درخت اهمیت دهند، گفت: درختکاری کار مهم و مقدسی است که مقام معظم رهبری با آن همه مشغله و کثرت کار این کار را در راس برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/86010/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول