اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیجار در مجلس:

پیشرفت‌های ایران نشأت گرفته از تدابیر رهبری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های کنونی کشور، این مهم را نشأت گرفته از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.

پیشرفت‌های ایران نشأت گرفته از تدابیر رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدمحمد بیاتیان در مراسم ارتقای دهستان توپ آغاج به شهر، اظهار کرد این مسئله را بجا و شایسته انجام نمی‌شد مگر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همواره ملت و دولت ما از برکات آن بهره‌مند می‌شود.

وی افزود: از برکت مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان و رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است که روز به روز شاهد ترقی و پیشرفت جامعه ایران اسلامی هستیم.

بیاتیان خاطرنشان کرد: امید است در سایه همدلی، وحدت و حضور همیشگی متداوم در تمامی صحنه‌ها در آینده نشان دهیم که شکرگزار این نعمت هستیم و تا جان در بدن داریم گوش به فرمان اوامر رهبری و این نظام شریف و مقدس هستیم.

نماینده مردم بیجار، بابارشانی، و یاسوکند در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: وضعیت این شهر نوپا با استقرار شهرداری و یک شهردار توانمند و مدبر که با انتخاب فرماندار و اعضای شورای توپ آغاج منصوب می‌شود ارتقاء خواهد یافت و این جز با حضور و همکاری مردم شریف این خطه شهیدپرور شدنی نیست.

بیاتیان در پایان خطاب به مردم فهیم شهر جدید توپ آغاج گفت: با وحدت و یکپارچگی و شکرگزاری از موقعیتی که زیر سایه ولایت فقیه و رهبری و شهدا برای ما اتفاق افتاده است این ارتقاء را ارج نهیم و سعی در آبادانی بیشتر کنیم.

انتهای پیام/79015/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول