اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و هنرمندان

پنجمین همایش موسیقی دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: پنجمین همایش موسیقی دشتستان با حضور باشکوه مردم و هنرمندان برگزار شد.

پنجمین همایش موسیقی دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اختتامیه پنجمین همایش موسیقی سنتی و ایرانی دشتستان با هنرنمایی هنرمندان انجمن موسیقی برازجان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این آیین اظهار داشت: موسیقی از هنرهای ارزشمند است و در دشتستان گروه‌های موسیقی فعالیت چشمگیری دارند.

کرم باقری ادامه داد: حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در دستور کار این اداره قرار دارد و در این مسیر از تمام امکانات و توان موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

وی خاطر نشان کرد: این همایش بزرگ موسیقی که پنجمین همایش موسیقی دشتستان است به مدت دو روز و با اجرای قطعات متنوع و زیبا در سبک‌های مختلف موسیقی ایران و جهان برگزار شده است.

این مسئول در تشریح برنامه‌های این همایش تصریح کرد: کیفیت برنامه‌های اجرا شده بسیار خوب بود و مردم نیز استقبال بسیار خوبی داشتند.

باقری ابراز داشت: تلاش داریم از گروه‌های شناسنامه‌دار فرهنگی و هنری حمایت کنیم و در مسیر رشد و بالندگی هنر و فرهنگ دشتستان گام برداریم.

بر اساس این گزارش، پنجمین همایش موسیقی در دشتستان طی دو روز با حضور باشکوه مردم و هنرمندان برگزار شد.

در روز اول این همایش هنرمندان انجمن موسیقی برازجان با اجرای هشت قطعه بسیار ارزشمند از موسیقی سنتی ایرانی (دف نوازی، نی، تنبک، سه تار و سنتور) هنردوستان و هنرجویان را به تبحر نوازندگان معطوف کردند.

در روز دوم پنجمین همایش موسیقی دشتستان نیز هنرمندان قطعاتی را در دستگاه‌های گیتار کلاسیک، گیتار فلامینگو و گیتار الکترونیک اجرا کردند که با استقبال کم‌نظیر هنردوستان روبرو شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول