اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته

وقوع 2 تصادف جاده‌ای در زنجان با پنج مصدوم

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به دو تصادف روی داده طی 24 ساعت گذشته در محورهای زنجان گفت: در این تصادفات پنج نفر مصدوم و مجروح شدند.

وقوع 2 تصادف جاده‌ای در زنجان با پنج مصدوم

جواد خرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تصادف دو دستگاه خودرو در آزادراه زنجان - تبریز اشاره کرد و گفت: در این تصادف خودروهای پژو و نیسان با هم برخورد کردند.

وی محل تصادف خودروهای پژو و نیسان را کیلومتر 15 آزاد راه زنجان - تبریز اعلام کرد و افزود: اکیپ امداد و نجات جاده‌ای عوارضی تبریز پس از اطلاع به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به انجام عملیات نجات خودرو توسط اکیپ امداد و نجات اشاره و تصریح کرد: سه مجروح این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی از درمان سرپایی دو مصدوم این حادثه خبر داد و افزود: دو نفر از حاضران در صحنه تصادف هم توسط عوامل هلال‌احمر به صورت سرپایی درمان شدند.

خرم همچنین از تصادف دو دستگاه خودرو در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه دو دستگاه خودروی پراید و پیکان با هم برخورد کرده است.

وی محل تصادف دو خودروی پراید و پیکان را کیلومتر 76 آزادراه زنجان - قزوین عنوان و اضافه کرد: اکیپ امداد و نجات بین جاده‌ای غزال بلافاصله بعد از اطلاع در محل حادثه حاضر شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تصریح کرد: تصادف روی داده در آزادراه زنجان - قزوین دو مصدوم داشته است که توسط امدادگران هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول