اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب التولیه حرم حضرت معصومه(س):

در ایام نوروز حضرت زهرا(س) و فاطمیه فراموش نشود

خبرگزاری فارس:‌ نایب التولیه حرم حضرت معصومه(س) گفت: امسال که شهادت حضرت زهرا با ایام عید مصادف شده نباید فرا رسیدن عید موجب شود که حضرت زهرا(س) را فراموش کنیم.

در ایام نوروز حضرت زهرا(س) و فاطمیه فراموش نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید اکبر حسین‌نژاد دوشنبه شب در نشست مشترک مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم و خوش‌آمد گویی گفت: ‌از اینکه امشب میزبان اهل فرهنگ و ادب و اهل ذوق هستیم خرسندیم.

وی بیان کرد: کریمه اهل بیت خواهر امام رئوف، عمه و فرزند امام است و مقام ارزشمندی دارند و ذاتا شخصیت بزرگواری بوده و شهیده مسیر روشنگری است و امیدواریم که کرامات ایشان نصیب ما شود.

نایب التولیه حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: همه برکات قم اعم از مرجعیت، معرفت و انقلاب همه به دلیل حضور ارزشمند این بانوی گرانقدر در این شهر است.

وی اضافه کرد: افتخار داریم که خادم درگاه بانویی بزرگ هستیم و روزانه میزبان میهمانان شیعه، غیرشیعه و غیر مسلمان هستیم.

حسین‌نژاد گفت: افتخار اسلام و شیعه است که یک بانو تا این حد مورد کرامت و عزت قرار گرفته است و این مسئله نشان می‌دهد که در اسلام جایگاه ارزنده‌ای به زن داده شده است.

وی در پایان با اشاره به هم‌زمانی ایام فاطمیه با نوروز اضافه کرد: امسال که شهادت حضرت زهرا با ایام عید مصادف شده نباید فرا رسیدن عید موجب شود که حضرت زهرا(س) را فراموش کنیم.

انتهای پیام/2258/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول