اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستانی صورت گرفت

تشکیل دومین جلسه ستاد تسهیلات میهمانان و مسافران نوروزی در فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: دومین جلسه ستاد تسهیلات میهمانان و مسافران نوروزی با حضور مسئولان شهرستانی در شهر فرون آباد تشکیل شد.

تشکیل دومین جلسه ستاد تسهیلات میهمانان و مسافران نوروزی در فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دومین جلسه ستاد تسهیلات میهمانان و مسافران نوروزی با حضور علی بند علیان شهردار فرون‌آباد و تقی سیری رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد، ابراهیم تاجیک نوری رئیس و نوراله خانی مسئول جمعیت جوانان جمعیت هلال احمر، محمد قرایی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاکدشت، مهدی شیخیان جانشین کلانتری 12 و پیرعباسی نماینده پلیس راهور شهر فرون آباد، مسئولان واحدهای بازرسی، خدمات شهری، روابط عمومی و اداری شهرداری فرون آباد در محل ساختمان شهرداری فرون آباد تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه که با هدف بیان برنامه‌های نوروزی ادارات دخیل در اجرای طرح برگزار شد، علیان شهردار فرون‌آباد بر لزوم هماهنگی و خدمت‌رسانی دستگاه های اجرایی شهرستان به‌ویژه شهر فرون‌آباد در نوروز 92 و خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی تاکید کرد.

وی گفت: شهر فرون‌آباد به‌دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب به‌عنوان نخستین شهر، شهرستان پاکدشت از سمت غرب و به‌دلیل هم‌جواری با جاده ترانزیتی خاوران (امام رضا علیه‌السلام) که به همین لحاظ مسافران و زائران زیادی هر ساله در ایام نوروز از این مسیر عبور می‌کنند که این بهترین فرصت برای شناساندن قابلیت‌های مهم  شهر به مسافران است و باید با برنامه‌ریزی صحیح از این فرصت به‌درستی استفاده کرد.

وی ادامه داد: ‌یکی از مهمترین مسایل مربوط به سفرهای نوروزی،‌ پذیرایی و استقبال از مسافران است که باید این پذیرایی و استقبال به گونه‌ای باشد که ضمن رعایت شأن میهمانان نوروزی، جایگاه شهر فرون‌آباد را نیز به این افراد متذکر شود.

در ادامه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت برنامه‌های این جمعیت را در قالب اجرای برنامه‌های امور جوانان و امداد و نجات تشریح و از ایجاد پست راهنمای مسافرین نوروزی، با همکاری ادارات عضو ستاد در محل تشکیل کمپ راهنمای مسافران نوروزی خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاکدشت اظهار داشت:‌ اداره میراث فرهنگی و گردشگری نیز به اجرای برنامه‌های شاد سنتی در زمان تحویل سال و برپایی چادرهای عشایری خواهد کرد.

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول