اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

اسکان نامناسب مسافران نوروزی ناهنجاری می‌آفریند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: اسکان نامناسب مسافران نوروزی در اطراف حرم و هسته مرکزی شهر زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

اسکان نامناسب مسافران نوروزی ناهنجاری می‌آفریند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا میرحیدری امروز در کارگروه زنان و خانواده که در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار قم برگزار شد اظهار کرد: در ایام نوروز در استان قم به دلیل حضور گسترده مسافران نوروزی شرایط بسیار ویژ‌ه‌ای را شاهد هستیم که این مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین می‌کند.

وی افزود: اسکان نامناسب زائران در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و بخش مرکزی شهر موجب ناهنجاری اجتماعی در این استان می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم تاکید کرد: برای برطرف شدن این مشکل باید راهکار مناسبی برای تمرکز زدایی مسافران نوروزی از اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) اندیشید.

وی با بیان اینکه در شهرهای بزرگی مانند اصفهان و مشهد شهرداری توانسته است با نظارت دقیق اسکان مسافران را ساماندهی کند گفت: در صورتی که شهرداری قم نیز مدیریت نظارت بر اسکان نوروزی را در دستور کار داشته باشد بخشی از مشکلات و ناهنجاری‌ها برطرف می‌شود.

میرحیدری بیان داشت: در صورتی که زائران و مسافران در کمپ‌های مورد نظارت شهرداری ساکن شوند نظارت و رسیدگی به مشکلات و نیازهای آنان نیز با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/78005/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول