اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

اعتبار 500 میلیون ریالی طرح هادی و احداث اورژانس جاده‌ای در باغک جنوبی

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان از اختصاص اعتبار 500 میلیون ریالی برای اجرای طرح هادی و پیگیری برای احداث اورژانس جاده‌ای در باغک جنوبی خبر داد.

اعتبار 500 میلیون ریالی طرح هادی و احداث اورژانس جاده‌ای در باغک جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری نسب صبح امروز در جمع مردم روستای باغک جنوبی تنگستان اظهار داشت: دهیاران، شوراهای اسلامی، بسیجیان و مردم روستا برای ایجاد بوستان روستایی تلاش بیشتر کنند تا چهره روستاها دگرگون شود.

جعفری نسب با اشاره به اینکه خدمات زیادی در دولت  نهم و دهم برای عمران و آبادی روستاها صورت گرفت، گفت: در دولت نهم و دهم توجه خاصی به زیر ساخت‌های روستایی شد که اجرای طرح هادی روستاها یک نمونه از این خدمات در جهت رفاه، عمران و آبادی روستاها است که توانسته از مهاجرت بی ‌رویه روستائیان به شهرها جلوگیری و آهنگ عمران و آبادی در روستاها را به صدا در آورد.

فرماندار تنگستان در این دیدار از اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار برای طرح هادی روستای باغک جنوبی خبر داد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه 80 درصد سالن ورزشی روستای باغک جنوبی اجرایی شده و با کمبود اعتبار مواجه است، قول داد اعتبار این طرح در اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی سال آینده گنجانده شود.

وی همچنین در خصوص جاده روستایی باغک به بنه گز نیز گفت: با توجه به کم عرض بودن این جاده، اعتباری برای تعریض آن در نظر گرفته خواهد شد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه اهالی روستای باغک جنوبی زمینی برای احداث اورژانس جاده‌ای اختصاص دادند اما تاکنون این امر محقق نشده افزود: پیگیری لازم برای احداث اورژانس جاده‌ای در باغک صورت می‌گیرد.

جعفری‌نسب گفت: باغک جنوبی و شمالی دارای یک مخابرات هستند که خدمت به دو روستا را انجام می‌دهد اما مشکلاتی در زمینه اینترنت دارد و روستائیان نمی ‌توانند از اینترنت استفاده کنند لذا برای رفع مشکل با اولویت نظرهای مردمی برای رفع آن اقدام خواهیم کرد.

قبل از سخنان فرماندار، مسئولان راه، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، اداره ورزش و جوانان، برق، مخابرات و اداره آموزش و پرورش شهرستان در سخنانی به بیان عملکرد خود در روستای باغک پرداختند.

انتهای پیام/66004/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول