اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت روز امور تربیتی

برترین‌های حوزه آموزش و پرورش کامیاران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیران ادارات از برترین‌های حوزه آموزش و پرورش کامیاران تجلیل شد.

برترین‌های حوزه آموزش و پرورش کامیاران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، امام جمعه اهل تشیع کامیاران صبح امروز در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت و انسان‌سازی برای آینده گفت: بزرگترین معلم تربیتی انسان قرآن کریم و آموزه‌های الهی آن است بطوری‌که تربیت صحیح انسان بر اساس روش‌های قرآنی تحقق می‌یابد.

حجت‌الااسلام علی‌اشرف عیلمحمدی با اشاره به عذاب معلم جاهل و پاداش معلم توانا طبق آیات و روایات مختلف تاکید کرد: تربیت پاک و وارسته و متعهد متربی یا سرکش و طغیانگر وی، به هنر معلم بستگی دارد که با عمل و سخن و رفتار و منش خود در راستای کمال و رشد شاگردانش گام بردارد تا از جهل فاصله بگیرند.

علیمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به علم لدنی که خداوند به پیامبران عطا فرموده است، گفت: پیامبران الهی وقتی مأموریت ارشاد و راهنمایی مردم را برعهده گرفتند خود در حد اعلی درجه رشد و کمال بودند.

وی افزود: وظیفه تربیت به دو شکل خاص و عام در رشد انسان‌ها نقش دارد که به صورت عام، همه مردم در هر پست و منصبی وظیفه تربیت گروهی را بر عهده دارند و به شکل خاص این وظیفه بر عهده مربیان و مدیران قرار دارد.

در پایان با اهداء لوح و هدایایی از 100 نفر از برگزیدگان آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت سالروز امور تربیتی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/79014/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول