اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان:

باز‌بینی 400 اثر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان صورت گرفت

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: طی مدت سه روز باز‌بینی و ارزیابی بیش از 400 اثر ارسال شده به جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان انجام شده است.

باز‌بینی 400 اثر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان صورت گرفت

حسین ملایری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در روز‌های پایانی سال اظهار کرد: 23 اسفند ماه امسال آیین افتتاحیه این جشنواره با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سده لنجان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان یک جشنواره ملی است و فیلم‌سازان و هنرمندان از سراسر کشور با حضور در این جشنواره و ارائه فیلم‌های کوتاه خود با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ولایت‌مداری خود را نشان می‌دهند.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با تأکید بر اینکه بیش از 400 اثر در راستای برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه سده لنجان به دبیر‌خانه این جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: باز‌بینی و ارزیابی آثار ارسال شده به این جشنواره آغاز شده است.

وی با بیان اینکه باز‌بینی و ارزیابی این آثار توسط شورای باز‌بینی این جشنواره طی مدت سه روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت مداوم و تخصصی انجام شده است،تصریح کرد: کارشناس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دهقان مسئول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهردار سده لنجان، دبیر فیلم کوتاه سده لنجان و مسئول حراست شهرداری سده لنجان از اعضای این شورا هستند.

ملایری با اشاره به اینکه فیلم‌های ارسال شده به این جشنواره در سطح نیمه حرفه‌ای و تمام حرفه‌ای بوده‌اند، تاکید کرد: به گفته کارشناسان شورای بازبینی آثار ارسال شده به این جشنواره سطح فیلم‌های ارسالی به جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان هم‌تراز یا بالا‌تر از جشنواره فیلم فجر است.

وی با تاکید بر اینکه 23 و 25 اسفند ماه امسال آیین افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره در شهرستان سده لنجان برگزار می‌شود، افزود: طی سه روز برگزاری این جشنواره کارگاه‌های آموزشی فیلم‌سازی، کارگردانی و نقد فیلم برگزار می‌شود و اکران فیلم‌های این جشنواره در سینما‌های استان صورت می‌گیرد.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 20 اثر به این جشنواره ارسال کرده است و  بسیج هنرمندان استان اصفهان و سایر فیلم‌سازان فاخر کشوری نیز آثار ارزشمندی را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان، مهاباد و یزد بالاترین آثار را به دبیر‌خانه جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان ارسال کرده‌اند، اظهار کرد: داوری‌های این آثار با نگاه تیز‌بینانه، فنی و تخصصی انجام شده و این آثار در تمام ابعاد فنی بررسی شده است.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول