اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم:

3 کاراته‌کای قمی به المپیک جهانی ناشنوایان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم از انتخاب سه کاراته‌کای قمی برای اعزام به پیکارهای المپیک جهانی ناشنوایان خبر داد.

3 کاراته‌کای قمی به المپیک جهانی ناشنوایان اعزام می‌شوند

جلال سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: چه زمانی که مستقل و با عنوان هیئت ورزش‌های ناشنوایان فعالیت می‌کردیم و چه در شرایطی که با تلفیق دو هیئت با عنوان هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا کار می‌کنیم، استعدادهای بسیار خوبی در ورزش قهرمانی داریم که می‌توانند در استان و کشور و حتی میادین برون مرزی افتخار آفرین باشند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران ناشنوا در قم در رشته‌های متعددی در هر دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند و این‌که می‌گویم در مسابقات مختلف می‌توانیم افتخار آفرین باشیم، مصداق بارز دارد چراکه امسال در پیکارهای آسیا و اقیانوسیه یک مدال طلا داشتیم.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم افزود: سعید خلیلی نماینده ورزش ناشنوایان قم در ترکیب تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سال 2012 بود که در نهایت با تیم ملی به مدال طلا دست پیدا کرد و قهرمان شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ورزشکاران ناشنوا در رشته‌هایی همچون فوتبال، فوتسال، کاراته، کشتی، دو و میدانی، شطرنج و چندین رشته ورزشی دیگر به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و طبیعی است که در ورزش کشور نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

سعادتمند تصریح کرد: خوشبختانه روند موفقیت‌های ورزش ناشنوایان هر سال ادامه دارد و شاهد انتخاب چهره‌های شاخص ورزش ناشنوایان قم در تیم‌های ملی کشورمان در رشته‌های مختلف هستیم که این اتفاق با تلفیق ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با این هیئت، قطعاً در سایر رشته‌ها و توسط دیگر ورزشکاران ما نیز بارها رخ خواهد داد.

وی در ادامه از انتخاب سه کاراته‌کای ناشنوای قمی برای حضور در ترکیب تیم ملی کاراته ناشنوایان اعزامی به پیکارهای المپیک تابستانی سال 2013 خبر داد و افزود: این سه کاراته‌کای ارزنده مهدی سعدی، سید مرتضی جدایی و میثم اخوان ارمکی هستند.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم در پایان با آرزوی موفقیت برای کاراته‌کاهای ناشنوای قمی اعزامی به این رقابت‌ها یادآور شد: تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان مردادماه سال ‌آینده به بیست و دومین دوره المپیک تابستانی 2013 ناشنوایان که در صوفیه بلغارستان به انجام می‌رسد، اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/78002/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول