اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌ شرقی:

سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال مانند اکسیژن است / فضای مثبتی از نظر سرمایه‌گذاری در کلیبر نیست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان این‌که ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال مانند اکسیژن است، گفت: متأسفانه فضای مثبتی از نظر سرمایه‌گذاری در منطقه کلیبر به چشم نمی‌خورد.

سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال مانند اکسیژن است / فضای مثبتی از نظر سرمایه‌گذاری در کلیبر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در نشست مشترک با کارآفرینان شهرستان کلیبر گفت: دولت پشتیبان حرکت‌های سرمایه‌گذاری است و همه باید برای تحقق سرمایه‌گذاری متفق‌القول باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال مانند اکسیژن است، ادامه داد: سرمایه‌گذار باید احساس کند که ما شریک سود و زیان آن‌ها هستیم و این امید باید در دل او وجود داشته باشد که مسئولان حامی سرمایه‌گذاری هستند.

وی با اشاره به برخوردهای صورت گرفته با سرمایه‌گذار طرح آبگرم متعلق، اظهار داشت: متأسفانه فضای مثبتی از نظر سرمایه‌گذاری در منطقه کلیبر به چشم نمی‌خورد و با وجود امکانات خدادادی و زیرساخت‌هایی که در این منطقه ایجاد شده نتیجه آن را در زندگی مردم نمی‌بینیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: به نظر می‌رسد که از نظر فرهنگی در این منطقه دچار مشکل هستیم و باور به حیاتی بودن اهمیت سرمایه‌گذاری در مردم و مسئولان به‌وجود نیامده است.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: هنگامی که جوانان بیکار این منطقه را می‌بینیم به این فکر می‌کنیم که چرا نتوانسته‌ایم از این همه ظرفیت استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: همه باید متوجه باشند که وظیفه سنگینی بر عهده داریم و با وجود این همه ظرفیت نباید سرمایه‌گذاران اظهار گله‌مندی کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر توسعه فرهنگ تکریم سرمایه‌گذار، گفت: سرمایه‌گذاران فعلی، مشوق سرمایه‌گذاری هستند و سرنوشت آن‌ها در تصمیم‌گیری سایر سرمایه‌گذاران تأثیر دارد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی در سال 92، اظهار داشت: شهرستان‌های مختلف استان جهت آمادگی برای حضور در این همایش و شناسایی سرمایه‌گذاران، همایش‌های مختلفی برگزار می‌کنند و شهرستان کلیبر نیز با وجود ظرفیت‌های کم‌نظیر سرمایه‌گذاری در این زمینه باید حرکت قابل توجهی نشان دهد.

علیرضابیگی با اشاره به مشکلات شهرک و ناحیه صنعتی کلیبر، گفت: تعهد دستگاه‌ها برای حل این مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم باید عملی شود؛ اما مهم‌تر از آن فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران است که اگر محقق نشود امکانات و زیرساخت‌ها نیز از بین خواهند رفت.

پیگیری جدی موضوع صنعت نفلین‌سینیت در شهرستان کلیبر

وی با تأکید بر پیگیری جدی موضوع صنعت نفلین‌سینیت در شهرستان کلیبر، افزود: این صنعت می‌تواند نقطه امید این منطقه باشد و همه باید کمک کنیم تا زمینه راه‌اندازی آن فراهم شود.

در این نشست مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان کلیبر نیز به بیان مشکلات خود پرداختند و توضیحات لازم در این خصوص از سوی مدیران دستگاه‌های استانی ارایه شد. 

انتهای پیام/60002/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول