اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستانی صورت گرفت

تجلیل از 37 فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهمئی

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از 37 فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهمئی با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

تجلیل از 37 فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، همایش تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی با تقدیر از زحمات یک ساله کانون‌های مساجد بهمئی اظهار داشت: در سال 91 در مجموع فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان رضایتبخش بود.

وی با اشاره به نحوه فعالیت کانون‌های مساجد بهمئی خاطرنشان کرد: اغلب مناسبت‌ها و اعیاد ملی و مذهبی در سطح شهرستان به ویژه در روستاها توسط کانون‌های فرهنگی و هنری پوشش فرهنگی داده می‌شوند.

سیدمحمدظاهر سیاوش، فرماندار شهرستان بهمئی نیز فعالیت نزدیک به 43 کانون فرهنگی و هنری در مساجد را نشانه توجه به فرهنگ و هنر اسلامی و تولید هنرمند از بطن مساجد دانست و تصریح کرد: بدون اغراق در حوزه کانون‌های مساجد بهمئی فعالیت‌های چشمگیری صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

فرماندار بهمئی، مساجد را سنگر نخست مبارزه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد و بیان داشت: باید در کانون فرهنگی مساجد برنامه‌های مختلف برای بصیرت‌افزایی در این زمینه صورت گیرد.

این مسئول، همه مسئولان را موظف به کمک به این کانون‌های بصیرت‌افزایی دانست و گفت: رهبری معظم انقلاب حساسیت ویژه‌ای بر روی این کانون‌ها دارند.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز 18 اسفند سالروز تأسیس کانون‌های مساجد را به مدیران کانون‌ها تبریک گفت و افزود: سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با علما و روحانیون خراسان شمالی اهمیت کار کانون‌ها را بر همگان به اثبات رساند که این خود نقطه عطفی است و برای همیشه ماندگار خواهد بود.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از 37 فعال حوزه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول