اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفندماه آغاز می‎شود

اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ترافیکی و انتظامی ویژه نوروز از 25 اسفندماه جاری در استان خبر داد.

اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز در چهارمحال و بختیاری

اسرافیل جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت لازم در استان و فراهم کردن لحظات شاد و ایمن برای مردم در ایام نوروز طرح ویژه نوروزی اجرا می‌شود.

وی افزود: تمهیدات لازم برای اجرای طرح ویژه نوروزی در دو بخش انتظامی و ترافیکی اندیشیده شده است و از 25 اسفندماه آغاز می‎شود.

جعفری، راه‌اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس را از مهم‌ترین تمهیدات طرح نوروزی برشمرد و گفت: بر همین اساس گشت‌های محسوس و نامحسوس در محورهای پرخطر و پرتردد استان به ویژه در محور لردگان - بروجن مستقر می‌شود.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از برخورد شدید با افراد قانون‌شکن خبر داد و تصریح کرد: جریمه و برخورد هدف ما نیست اما در راستای ایجاد آرامش و امنیت در جاده‌ها و محورهای ارتباطی با هرگونه بی‌نظمی و قانون‌شکنی به شدت برخورد می‎شود.

جعفری ادامه داد: همچنین با هرگونه تخلف از سوی شرکت‌های مسافرتی و حمل ‌و‌‎ نقل قاطعانه برخورد می‎شود.

وی با بیان اینکه هوشیاری مردم از اقدامات پلیسی موثرتر است، اظهار کرد: توجه مردم به امور ایمنی و رعایت قوانین و مقررات می‎تواند در کاهش وقوع هر حادثه‌ای پلیس را یاری دهد.

جعفری از کاهش 27 درصدی تصادفات درون‌شهری استان در سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که تصادفات برون‌شهری تنها 5 درصد کاهش داشته است و ما تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا از وقوع تصادفات در استان جلوگیری کنیم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با بسیج تمام امکانات و دو برابر کردن اقدامات و تمهیدات لازم تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی ایمن و توأم با آرامش در ایام تعطیلات نوروز به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول