اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صفاشهر صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و کتابخانه کمیته امداد خرم بید

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، نمایشگاه توانمندی‌های افراد زیر پوشش و کتابخانه کمیته امداد شهرستان خرم بید در صفاشهر افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و کتابخانه کمیته امداد خرم بید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم بید، فرماندار این شهرستان در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های افراد زیر پوشش امداد امام خمینی خرم بید اظهار داشت: والاترین کمک به افراد نیازمند توانمندسازی آنان برای رفع نیازهای خود با پوشش‌های حمایتی بوده که رویکرد چند ساله اخیر کمیته امداد نیز بر این محور طراحی و اجرا شده است.

داوود ایوبی افزود: پایش افراد زیر پوشش فعلی و طبقه‌بندی آنان برای حمایت، نقش موثر این نهاد انقلابی را صد چندان می‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم بید اضافه کرد: اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی نهادهای حمایتی و تغییر ذهنیت مردم برای ایجاد اشتغال، کار و درآمد به مراتب مهم‌تر از کمک‌های مادی و تامین نیازهای روزمره است.

ایوبی گفت: این که کمیته امداد این شهرستان در کنار کارگاه تولید پوشاک کتابخانه ایجاد می‌کند رویکرد بسیار باارزشی است که مسئولان وظیفه دارند با تمام توان از آن حمایت کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم بید نیز در این آیین با ارائه گزارشی ابراز داشت: توانمندی‌های مناطق شهری و روستایی این شهرستان بررسی و بر اساس نیازهای مردمی، کارگاه‌های مختلفی برای آموزش افراد زیر پوشش راه‌اندازی و محصولات تولیدی این کارگاه‌ها در نمایشگاه برای بازدید عموم عرضه شده است.

محمدتقی ملایی گفت: کتابخانه شهید رجایی صفاشهر نیز با بیش از 2 هزار کتاب شروع به کار کرده که به‌زودی با حمایت ارگان‌های مربوطه تعداد این کتابخانه‌ها چند برابر می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول